Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

czwartek, 21 kwietnia 2011

WTP odc.6 "podsumowanie n.1"

Oto I podsumowanie! No I jak widzicie są też polskie litery J Tak udało mi się je ustawić! Nareszcie ;) Miłego czytanka ^_^

Geoff: witam was w Totalnej Porażce Podsumowanie! (wiwaty) W tym sezonie podsumowania będą robione w studiu na ... statku! Tak! Wielki statek, dużo miejsca i wiele tysięcy wydanych na niego. Tak, po raz pierwszy zapłacłl Chris ... (ooooooch!)  wiem też byłem zdziwiony ...
Przechadza po studiu.
Geoff: następna niespodzianka to taka że nie ma u nas publicznośći! Są tylko nasi kochani statyści!
Kamera pokazuje dwòch statystòw ktòrzy stoją i machają do kamery.
Geoff: naciskając pilota ktòrego mają, "publiczność" wiwatuje (oklaski i wiwaty) buczy ( buuuuu!) zachwyca się ( oooch! aaach!) i jest w szoku (oooooooooch!) Dobra, a teraz nasi uczestnicy ktòrzy nie uczestniczyli w tym programie. Przywitajmy Ewe, Sadie, Beth, Justina, Leshawne i Harolda!
(wiwaty)
Geoff: to, po kolei, jak się czujecie po tym jak nie wybrano was do tego sezonu?
Beth: wole już być tutaj ...
Ewa: nie obchodzi mnie ten głupi sezon!
Sadie: brakuje mi Katie ... khy khy ... ale jestem jeszcze chora ...
Geoff: a ty Justin? (patrzy sie w lusterko i szczerzy) Justin ... Justin!?
( uuuuch, aaaaach, ooooch) statyści naciskali guzik i wpatrywali sie w niego tak jak dziewczyny ... aż im ślinka ciekła.
Geoff: hej! Opanujcie się!
Statysci otrzeźwieli.
Geoff: och ... jak tak dalej pòjdzie to ja też zeświruje ...
Leshawna: troche mi szkoda ale …
Geoff: ciii! Wy macie być cicho bo nie będzie niespodzianki!
Leshawna popatrzyła się dziwnie na Harolda.
Leshawna: coś mi tu śmierdzi cukiereczku …
Harold: sorki … jadłem fasole …
Geoff: dobra moi kochani “widzowie” … teraz …
Blaineley: powitajmy byłych uczestnikòw!
Geoff: coooo?
I popatrzył się desperacko na Blaineley.
Blaineley: co? Nie cieszysz się że będę pracowała z tobą?
Geoff: nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Blaineley: też się ciesze że cię widze … powitajmy pierwszego gościa: naszą wredną, ziejącą ogniem Heather!
(buuuuuuuu buuuuuuuu)
Geoff: buuuuuu buuuuuuu!
Wtedy statyści też zaczeli na nią buczeć a Heather, rozzłoszczona, rzuciala w nich butem.
Blaineley: to Heather … jak ci minął  4 sezon? Widze że kròtko 
Heather: ts … wygrałabym gdyby ci wszyscy uczestnicy nie byli  tacy głupi.
Leshawna: oni nie są głupcami tylko wreszcie zaczynają myśleć.
Heather: yh! Ty się nawet nie odzywaj bo nie brałaś w nim udziału!
Leshawna: wybiłam ci już zęba więc moge wybić ci ich więcej kochana …
Blaineley: a co myślisz o nowych uczestnikach?
Heather:
same wariaty: Johanna jest szajbuską, JD brakuje piątej klepki, Violette jest dziwna, Nicole jest za miła a Michael to drugi Ezekiel czyli śmierdzi i jest obleśny.
Michael: hej słyszałem!
I wyszedl zza kulis z Zekiem.
Blaineley: a oto i nasze papużki nierozłączki: Michael i Ezekiel!
Goście siadają ale daleko od Heather.
Blaineley: dobrze, jak się czujecie po tym sezonie?
Michael: ale sezon się jeszcze nie skończył …
Blaineley: dla was tak.
Geoff: posuń się Blainistyczna! Ja też mam prawo zadawania pytań! Dobrze … to odpowiedz na poprzednie pytanie.
Ezekiel: nie mam szczęścia do Totalnej Porażki … I chyba nigdy nie wygram miliona …
Michael: ja jestem nowy  I już mnie wyrzucili … czyli mam taką samą złą passé jak Zeke.
Ezekiel:  to wielkie nie faire ziomy! Ja chce tam wròcić!
Blaineley: och nie gorączkuj się I …
Geoff: zobaczmy kogo wyrzucili wczoraj z Maldiw!
Ekran się odsuwa, słychać wiwaty w tle, Geoff puszcza wideo.
Chris: pobòdka obozowicze! Już siòdma a wy jeszcze śpicie!
Z namiotòw wychodzą uczestnicy pod postacią zombie. Podchodzą powoli do Chrisa ktòry marszczy czoło I tupie nerwowo nogą.
Chris: no szybciej ozombiałe stworzenia!
Trent: weż przestań. Budowaliśmy głupie namioty przez całą noc!
Violette: ty się nawet nie odzywaj bo to ty je zburzyleś …
Johanna: możesz mi powiedzieć po co nas budziłeś skoro dziś jest podsumowanie?
Chris: bo trzeba kogoś wyrzucić nie pamiętasz?
 Violette I Noah przystaneli, odwròcili się i zaczeli iść do namiotòw nadal chodząc jak zombie.
Chris:hej hej hej! A wy gdzie??
Noah: do namiotòw. A wiesz dlaczego? Bo my jesteśmy nietykalni a ci zagrożeni  to Lindsay, Tyler, Katie i Bridg … pajacu!
Chris: aaa … masz racje!
Gwen: ma racje. Jesteś pajacem … I fajnie że o tym wiesz.
I ona też zawròciła, chyciła Trenta, i poszli do namiotòw. Violette i Noah też tam szli ale byli tak zmęczeni że nie zauważyli że  … weszli do tego samego namiotu! Znowu ;)
Chris: oky poczwary … skoro reszta nie dostanie śniadania to …
Cody: ja chce! (podbiegł do niego, porwał mu torbe i wròcił do namiotu)
Chris: jak na zombiaka jesteś całkiem żwawy ! Czyli tak: Lindsay … ty powinnaś wylecieć bo nawet nie brałaś udziału w drugim wyzwaniu ale … reszta zagłosowała inaczej więc zostajesz.
Lindsay: woho … (wyksztusiła to zmęczona)
Chris:
Bridg … w tym śniadaniu jest bekon … nie wiem czy możesz … ale i tak ci je dam.
Bridgette: tak! (chwyciła torbe I pobiegła do namiotu)
Chris: a ostatnia wędruje do … Tylera!!
Tyler: tak … taaaak!!!
Chris: no Katie … oto I ponton. Narazie!
Katie: ale … dlaczego??
Chris: nie wiem, nie znam się … nara!!
Ekran się wyłączył I kamera zrobiła zbiżenie na Geoffa.
Geoff: no więc powitajmy …
Blaineley: Katie!
Geoff: hej! Przestań mi się wcinać!
Wtedy do Sali weszła Katie i było słychać wiwaty w tle.
Blaineley: dobra Katie, jak minął ci sezon??
Katie: świetnie! Chociaż troche szkoda że już po zabawie …
Geoff: nie bo zabawa jeszcze trwa!!! Nie myślicie chyba że zabawa jest tylko na Maldiwach!
Heather: ts … już się boje …
Blaineley: to sie bòj!
Geoff: no przestań mi włazić przed kamere!!!!
Blaineley: zapraszam was wszystkich do quiza w Podsumowaniu Totalnej Porażki!
(wiwaty)
Heather: to tu też musimy się męczyć z głupimi wyzwaniami??!!
Blaineley:  jakbyście tylko radzili i  radzili to nie byłoby oglądalności!
Geoff: więc chodżcie tutaj i stańcie w szeregu przy tych urządzeniach gdzie będą zadawane pytania ... nie wiem jak to się nazywa ale mniejsza z tym!
Blaineley: ts ... nie nadajesz się na prowadzącego!
Geoff: oznajmiam ci że prowadze podsumowanie od 2 sezonòw, bo w pierwszym sezonie nie było,  a to już trzeci więc chyba się ludziom podobam a ty ... nie ... zabuczcie mi chłopaki!
Statyści: buuuuuuuuuu buuuuuuuu!!
Geoff: nie wy! Widownia!!
(buuuuuuuu buuuuuuuuu!!)
Geoff: ha! Widzisz?
Blaineley: po tym bezsensownym pokazie wracamy do gry! Na ekranach tych urządzeń będzie wyświetlane pytanie i pięć możliwych odpowiedzi.
Michael: a dlaczego akurat pięć?
Blaineley:  eh, bo cztery odpowiedzi to klasyka a my chcemy być oryginalni.
Heather: też mi oryginalność ...
Blaineley: nie ważne, ustawcie się i cisza!
Uczestnicy się ustawili.
Goeff: e e! Leshawna i Harold prosze na swoje miejsca!
Leshawna: ale ustawiliśmy sie dobrze! Czego chcesz?
Geoff: nie oto mi chodzi, macie wracać na ławke.
Harold: a niby dlaczego??
Geoff: bo tak. Na końcu, dla was, jest przewidziana niespodzianka J
Harodl: (po cichu do Leshawny) chyba lepiej zacząć uciekać ...
Leshawna: nie przesadzaj cukiereczku, może nie będzie aż tak źle (po tym zrobila zakłopotaną mine)
 Geoff: dobra kochani, zasady są proste: pytam jednego,( pytanie będzie oparte na zawodnikach WTP) on musi kliknąć prawidłową odpowiedz jak nie to nie dostaje punkta. Jeśli nie odpowie na wiecej niż 2 pytani, wylatuje. Zgoda?
Beth: niby jak mamy się z takim czymś zgodzić?!
Blaineley: niech wam będzie: każdy kto błędnie odpowie na pytanie,  robi jedno okrążenie statku ... we wodzie.
Michael: wolałem tamtą opcje ...
Justin: jak ja niby mam pływać skoro dopiero nażelowałem sobie włosy??!!
Blaineley: spokojnie Justin, dla ciebie zrobie wyjątek J
Heather: hej! Nie ma wyjątkòw! Albo wszyscy albo nikt!
Geoff: czyli co? Zaczynamy gre??? Pierwsze pytanie wędruje do Beth!
- Jak myślisz, ile razy Courtney pocałowała Duncana w wyzwaniu pt: „Kichać aż do upadłego”?
A- 179
B- 169
C-162
D-5
E-699
Beth zastanawia się i od czasu do czasu drapie się po głowie.
Blaineley: no szybciej! Nie mamy całego dnia!
Beth: napewno nie 5 ... i nie 699 ... chyba dam B- 169!
Geoff: przykro mi to było C! 162!
Blaineley: no Beth wskakuj do wody i okrążaj ten statek!
Beth: eh ... lubisz swoją prace prawda? (ironicznie)
Blaineley: a jakby inaczej! (złowieszczy uśmiech)
Beth wskoczyła do wody i robiła okrążenie.
Geoff: następna to Katie! Ale nie czekajcie ... jedna na raz a nie dwie!
Sadie: no przecież stęskniłam się za swoją psiapsiòłom!
Geoff: nie widziała ostatniego odcinka prawda?
Katie: nie.
Geoff:  i wszystko jasne! No niech wam będzie, możecie odpowiadać razem.
Ezekiel: w takim razie ja ide do mojego kumpla!
Geoff: eh ... daj człowiekowi palca a zechce całą ręke ... no dobra następne pytanko!
Blaineley: (przerwała mu szybko)
 – Jak nazywa się piła Violette?
A-Rocky
B-Serdel
C-Bruno
D-Sasquacz
E-Milo
Katie: to proste: Sasquacz!
Geoff: brawo Blaineley … czy ty nie wiesz że ona jeszcze wtedy była w grze? A Vai powiedziła to imie z 5 razy!!??
Blaineley: ts ... ty tu jesteś prowadzącym. Ja tylko czytam pytania!
Geoff: to pytanie miało być dla Heather, Mildret!
Blaineley: yyh! Jak mnie nazwałeś??!!
Heather: hej ujadacze! Ja czekam!
Geoff: zadam ci pytanie ktòre miało być dla Katie:
- Według ciebie kto w 2 odcinku zawiązał sznurek przy drzwiach Wakacyjnych Pająkòw??
A-Bridgette
B-Violette
C-Noah
D-Gwen
E- Heather …
Heather: oh nie wiem czy to ona … albo i nie … nie jestem pewna  … to chyba … ja!
Geoff:(szepcze do Blaineley)  dlatego tamto pytanie miało być dla niej! Chciałbym ją zobaczyć jak robi okrążenie!! No i wtedy zostawiłbym ci studio na kilka minut ...
Blaineley: co?? (robi smutną mine) grr ... teraz ty czytasz ... i nie pomyl się!
Geoff: spokojnie! Nie jestem tobą! Dobra Zeke i Mike, oto i pytanie!
 - Jak Lindsay nazwała swoją rzeźbe?
A- Kwiatkonator
B-Kwiatkosztain
C-Kwiatek
D-Rzeźba
E-Stokrotka
Ezekiel: jak myślisz?
Michael: napewno B
Ezekiel: zgłupiałeś? To C!
Michael: to nie to!
Ezekiel: a co?
Michael: to B!
Ezekiel: a niby dlaczego?
Michael: bo ładniej brzmi!
Ezekiel:
nieee!
Michael: taaak!
Ezekiel: nie nie nie!
Michael: tak tak tak!
Blaineley: skończcie już z tym! No! To ktòra odpowiedz?
Ezekiel: C!
Michael: B!
Geoff: nie! To A! Sru do wody i okrążenie robić migusiem!
Ezekiel & Michael: oooch! To wszystko twoja wina!
I wskazuja na siebie palcem. Wychodzą z pomieszczenia i wskakują do wody. Międzyczasie Beth wraca do studia.
Geoff: jak tam Beth? Fajnie było??
Beth: ( nie może złapać powietrza) no ... ale ... fajniej ... by ... było... bez ... tego ...rekina ...
Ezekiel & Michael: aaaaaaaaaaaaaaa!!
Blaineley: ahaha widze że rekin przeniòsł się na chłopakòw.
Heather: i dobrze! Bedzie dwòch frajeròw mniej!
Geoff: Ewa oto twoje py ...
Ewa: nie będę na nic odpowiadać! Ide se usiąść koło Leshawny i macie mnie zostawić w spokoju!
Blaineley: w takim razie zròb okrążenie.
Ewa: chcesz mnieć śliwe tam gdzie niepowinnaś?
Geoff: ehm tak!!
Blaineley: niech ci będzie ... Justin twoja kolej:
-Jak nazywa się były już chłopak Violette?
A-Thomas
B-Trewor
C-Richard
D-Eric
E- Robert
Justin: hmmm 
Blaineley: powiem za ciebie: To był Thomas.
Geoff: nie! To Trewor! (patrzy się uśmiechnięty na blondyne) Blaineley! Wiesz co to znaczy??
Blaineley: nie odwarzysz sie! Ja przecież zadaje pytania a nie odpowiadam!
Geoff: tym razem odpowiedziałaś więc nie masz wymòwek!
Wziął ją, wybiegł ze Sali i wrzucił  do wody.
Geoff: a teraz okrążenie krałlem!
Blaineley: Geeeoff!!! Jak stąd wyjde to pożałujesz!!
Geoff: radziłbym ci uważać bo w tych okolicach czają się rekiny ... (uśmieszek)
Wraca do Sali, w tle jeszcze słychać wrzaski Blaineley, ale widać że mało się tym przejmuje ;)
Geoff: poprosze o wiwaty, droga publiczność!
(wiwaty)
Geoff: tak się załatwia sprawy!! Hehe !! Dobra pierwsza runda dobiegła końca. Czas na drugą!
(znowu wiwaty)
Geoff: dobra Beth kolejne pytanie:
-Jaki image wybrał Noah?
A- Rockowca
B- Hiphopowca
C-Metalowca
D-Zbira
E- nie zmienił image
Justin: ja odpowiem:  Nudziarza!
Geoff: niestety Justin to nie ta odpowiedz ... a wiesz co to znaczy?
Justin: okrążenie ... jasne ...
Beth: ale zanim cokolwiek zrobisz strzele że na hiphopowca.
Geoff: tak! Dobra odpowiedz! No Justin pokaż co potrafisz ... (znudzona mina)
Wziął rozpęd i wskoczył do wody. Wszyscy wychylili sie z burty i zaczeli wzdychać, nawet statyści.
(ooooch, aaach, uuuuuch!)
Geoff: ludzie ogarnijcie się! Do Sali ale już! I prosze bardzo grzecznie statystòw żeby przestali się ślinić na widok Justina!!
Wszyscy wchodzą do Sali.
Geoff:  skoro nasz kochany Justin poszedł sobie pływac, przechodzimy do kolejnego pytania ... yh ... zaraz .... powiedziałem kochany??!!  ... Widzicie co ja przez was mam?? Ehm ... Katie i Sadie oto i wasze pytanko:
- Jak myślicie, kto wypowiedział te słowa w zwierzającym kiblu? „ ahahaha Courtney ... zabawna jak zawsze.”
A- Bridgette
B-Trent
C-Duncan
D-JD
E- Lindsay
Sadie: napewno to nie była dziewczyna ... bo ktòra by powiedziała coś takiego?
Katie: hmmm ... Trent też by tak nie powiedział ...
Katie & Sadie:(patrzą się na siebie) Duncan!
Geoff:
brawo!! Następna ... Heather (znudzona mina)
(buuuu buuu!)
Heather: och dajcie spokuj!!!
Geoff: to będzie podchwytliwe pytanie:
- Czy zarumienisz się kiedy pokaże ci ten oto filmik?
Heather: po pierwsze nie ma pięciu odpowiedzi ...
Geoff: bo to wolna odpowiedz.
Heather: a po drugie daj mi najpierw obejrzeć filmik a potem się pytać!
Geoff:
nie! Ja robie to odwrotnie!
Heather: napewno to będzie uczuciowy ale i tak powiem nie.
Wtedy ekran sie odsunął i Geoff puścił filmik gdzie Alejandro mòwił do kamery „ Heather, jeśli teraz mnie oglądasz, to wiedz że tęsknie za tobą, i to bardzo tęsknie. Mam nadzieje że się jeszcze zobaczymy.” Heather, widząc to, zarumieniła się.
Geoff: ha! A jednak! Wiesz co cię czeka Heather?
Heather: ale on jest słodziutki ... tęskni za mną ...
(oooooooch)
Geoff: te widownia! Nie rozklejać mi się! Heather! Do wody!
Heather: już ide ...
I cała w skowronkach wskoczyła do wody.
Geoff: eh ... dobra!O! Zeke i Mike akurat wròciliście na pytanko!
Michael: nigdy ... więcej ... nie będziemy robić ... takich rzeczy!!
 Geoff: Trzeba było poprawnie odpowiedzieć ... Następne  pytanie jest ...
- W kim kocha się Cody?
A- Violette
B-Sierra
C-Nicole
D-Bridgette
E-Johanna
Ezekiel: znając Codyego, to pewnie Gwen.
Michael: jak byś nie widział to nie ma tu Gwen.
Ezekiel: nie ma? Ziooom! To w takim razie w nikim!
Michael: Nicka też tu nie ma!
Geoff: eh ... Michael, uratujesz tą beznadziejną sytuacje?
Michael: hmm ... Sierra na bank odpada, Bridgette też (uśmieszek) Violette ... hmmm ... eh zostawmy ją Noah ... Możliwe że Johanna ... ale czekaj czekaj! Nie, Nicole! Napewno!
Geoff:
nie wierze! Dobrze!!  Koniec tej glupiej gry ... statyści mòwią mi że zostało nam jeszcze troche czasu więc przejdzmy do ostatniego punktu programu. Zaprezentuje wam nowych uczestnikòw i ich dane ktòre zdobyłem.  Może zaczniemy od naszych trojaczek! :
Pierwsza z trojaczek była Violette: Rockowa dziewczyna o wielkim poczuciu humor jednak, jak widzieliście, lepiej jej nie złościć ... dla waszego dobra J  Jedna z jej ulubionych rzeczy to śpiewanie.  Uwielbia zwierzęta i ma w domu 4 koty ( Jade (Dzejd) Difina, Mirona (Mairona), Dover)I jednego Berneńskiego psa Pasterskiego   Radgolla (Radgul) Dlaczego go tak nazwała? Ja nie wiem, może ona wam coś wyjaśni w następnym odcinku ...
Następna to Johanna: zbzikowana, niebieskowłosa dziewczyna. Uwielbia wszystkie kolory i szalone imprezki. Ma brązowego Border Collie Manchestera (ksywka Chester). Tak jak siostra powyżej wymieniona, uwielbia przedziwne imiona. Miała chłopaka ale, przez Vai, źle się to skończyło.
Kolejna w kolejce to JD: Jagoda lub JD to mądra dziewczyna i bardzo ambitna. Jej ulubiony kolor to czerwony dlatego zrobiła se czerwone włosy. Jej piesek to Shadow piękny Husky ktòry został ocalony przez Vai ( maniaczke od ratowania zwierząt).
Hmmm ... to chyba już wszystko o trojaczkach ... przejdzmy wiec do naszych pozostałych uczestnikòw ...
Justin: jestem!
(wiwaty)
Geoff: oo ... hej Justin (znudzona mina) a czy nie widziałeś gdzieś Blainistyczną? Znaczy mi to nie przeszkadza ...
Blaineley: jestem!
Geoff: ooch ...  nie mogłeś jej utopić?
Blaineley: Justin właśnie pomògł mi wspiąć się na burte J
Justin: jak można nie pomòc tak pięknej damie?
Geoff: eh, weż przestań. Przez ciebie wychodowałem sobie wrzody na żołądku. Dlaczego zawsze musisz być taki uczynny??!!
Blaineley: no ... to co się dzieje ciekawego?? Zaraz ... z tobą nigdy nie jest ciekawie!
Geoff: uhm ... właśnie przedstawiam im uczestnikòw i doszłem do Trewora kiedy ty mi przerwałaś!
Blaineley: w taki razie przerwe ci jeszcze raz. Zobaczmy jakie informacje mamy o Treworze: jest wysportowany, atrakcyjny i bardzo zmienny. Ulubiony kolor to fiolet. Z moich dan wynika że, przed Violette, miał ponad 20 dziewczyn! O ludzie ...
Geoff: a tak dokładniej 23.
Blaineley:  miałeś swòj czas! Teraz moja kolej! Hmmm ... ma brata Erika i dwa koty:  Ziggy, ktòry jest swojego brata, i Cleaton (Clejton) ktòry jest swòj. No i chyba tyle ... aleś zebrał tych informacji ...
Geoff: (szybko zabiera fiszki Blaineley) a teraz nasz kochany Michael!
Wiwaty. Michael wstał i zaczął machać do „publiczności”.
Heather: hej głąbie! Siadaj!
Geoff:oo! Heather już wròciła?
Heather: tak. Nie moja wina żeś ślepy!
Geoff: mniejsza z tym ... Mike może ty nam coś opowiesz o sobie?
Michael: uhm skoro nalegacie ... (Heather wystawia mu język) Moje imie to Michael
Heather: to już wiemy ... coś jeszcze?
Michael:
mam starszego brata Leroya i młodszą siorke Charlotte.
Heather: ts ... twoja mama nie miała lepszych pomysłòw.
Michael: (troche wkurzony) Mòj ulubiony kolor to zielony.
Heather: pewnie ...
Michael: PRZYTKAJ SIĘ BABO! DLACZEGO MUSISZ BYĆ TAKA WREDNA CO?? PRZESTAŃ MNIE PRZEŚLADOWAĆ!!
Wszyscy zamarli. Kamera najechała na twarz Michaela a potem na wystraszoną twarz Heather.
Ezekiel: tak trzymaj Mike! Nie daj się!
Geoff: okeeeey ... to może przejdzmy do ostatniej uczestniczki, Nicole: blondyna, na szczęście nie jest taka głupia jak pozostałe ( patrzy się na Blaineley)ma alergie właściwie na wszystko.Ulubiony kolor to pomarańcz. Z tego co wiem lubi bardzo chłopcòw z brązowymi włosami i z niebieskimi oczami a jeden z naszych uczestnikòw taki jest .... uhuhuh! Będzie sie działo kochani!
(wiwaty)
Geoff: a teraz niespodzianka dla Leshawny i Harolda!!
Harold: przygotuj sie do ucieczki.
Geoff: wy ... jedziecie ... na ... Maldiwy!!
(wiwaty)
Leshawna: co? Ale ale ... nie jest za pòzno?
Blaineley: przestań! Ja sie wprosiłam w Totalnej Porażce w Trasie w odcinku 19!
Geoff: a oto filmik gdzie Leshawna i Harold nie mogli sie zdecydować czy jechać czy nie.
Ekran się odsunął a Geoff puścił filmik.
Leshawna: wiesz co? Możemy się wprosić do WTP? (dzień pòżniej) Harold: sorki ale nie jedziemy. Mojemu rybelkowi coś wypadło ... (dzień pòżniej) Leshawna: jedziemy. Bez dwòch zdań. (dzień pòżniej) Leshawna: przykro mi ale mòj cukiereczek źle się czuje.
Ekran się wyłącza.
Geoff: to był tylko kawałek naszych wybrednych koleszkòw. Więc pakujcie się i na plaże!
Blaineley: Świetnie! Doszliśmy do końca tej mordengi!
Heather: czekajcie! Zanim się wyłączycie, chce powiedzieć Alejandro że za nim bardzo tęsknie i trzymam kciuki!
Blaineley: napewno go wywalą ale niech ci będzie. Oglądajcie Wakacyjną Totalną Porażke!
Geoff: hej ja chciałem to powiedzieć!

























Naprawde wielkie sory że tak długo nie pisałam ale miałam problemy w szkole więc wolałam się bardziej nią zająć. Jak wam się podobało? Komentujcie! :D

4 komentarze:

  1. Wow! Naprawdę fantastyczne podsumowanie. Świetn odcinek. Pytania też wymyślne, na niektóre z nich nie potrafiłam odpowiedzieć, che che. Leshawna i Harold wracają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "- Coś mi tu śmierdzi cukiereczku
    - Sorki jadłem fasolkę.." hahahah jebłam xDDD

    "Johanna jest szajbuską, JD brakuje piątej klepki, Violette jest dziwna" Nie dziwię się przecież siostry xDD Vai dziwna hmm.. Nie zaprzeczę, ale też nie potwierdzę, bo ją kocham <33

    Noah i Vai w jednym namiocie? ^^ Zaczyna mi się to podobać :D

    "Lindsay: woho … (wyksztusiła to zmęczona)"
    znałaś już woohoo D: MEDIUM !

    Co dajesz takie proste pytania?! -.- Nawet ja znam na nie odp to są za proste xDD

    Lubić czerwone włosy Jagody ^^

    To ja jestem Nicole.. Nie taka głupia blondynka co ma uczulenie na wszystko xDD

    Trochę długi komentarz, nudny jak prawie każdy mój :P
    KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za podsumowanie bez publiki a z statystami ??/ Jaka heather " wygrałabym gdyby wszyscy nie byli tacy głupi :D hahah no prze xd hahah z groźbą wybicia zębów pomijając już jednego wybitego Leshwana dałą czady mówiąc to heather xD ahahah hahah KAtie odpadłą ahahha :D przeczuwałam to :P tak swoją drogą ciekawe czy woda w której pływali żeby okrązyć statek po błednej odp była ciepła xd zabiłabym za zimną :D kwiatkosztain !! quwa hahahahhahahha pizgałam się! :D ty Vai ma 4 koty :o może ją dogonie skoro mam 3 xD next :p

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D