Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

sobota, 4 czerwca 2011

4000 i jest Git xD

Yoooooł kochani fani ;) ciesze się że już jest 4000 wejść :DDD z tej okazji opublikuje wam pare zdjęć ktòre znalazłam na necie J The sims 3 wersja Totalna Porażka!! X33 jak myślicie, przypominają ich troche?? ^^



oto i cala kompania :D
Wiem że on nie ma nic wspòlnego z simsami xDD
Violette: ale czy on nie jest słodki?? <333 ihihi x333


Już wam mòwie że kiedy przyjade do Polski, a to będzie 5 czerwca ^^, od razu wezme się za robienie postaci na simsach 3 bo je mam ^^  To fotka ktòrą zrobiłam zanim mòj komputer zbzikował i musiałam skasować simsy ... -.-  po lewej Violette a po prawej Johanna x33


Kolejny odcinek już za tydzień i jestem pewna że wyjdzie mi najlepiej ze wszystkich bo włoże w niego duuużo serducha xDDD a przynajmniej mam nadzieje ^^  Paaaaa ;***

16 komentarzy:

  1. Fajne te Zdjęcia i nawet podobne;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Bridgette pasuje idealnie na drugim zdjęciu. A nawet Alejandro przystojnie wyszedł. Bardzo fajnie, mi się podoba, szkoda że na Youtube nie ma filmików z uczestnikami z TP jako simsy
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpodobniejsza Bridgette. Ogólnie wszystkie zdjęcia są fajne ;D Pozdr
    Ewcik

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 etap na totalporazka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na http://yumi-funclub.blogspot.com/ =D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się na serio wydają podobne do oryginału...ach, Bridgette i Al *rozmarzona* Nie no żart ! A tak przy okazji; ;o
    Założyłam nowego bloga ! Jak chcesz to wpadnij live-life-with-love.blog.onet.pl ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowa notka ; ))
    http://zuza-totalna-porazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy blog http://silver-o-bzdurach.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D