Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

środa, 17 sierpnia 2011

7000 yeah yeah yeah :)

Iiii 7000 yeah!! Dzięki strasznieeee!! :DD Z tej okazji pokaże wam pare rysunków które robiła moja kumpela, Saretta. Ona wspaniale rysuje, a jest młodsza ode mnie J

 ona lubi Manga a ten rysunek strasznie mi sie spodobał ^^ Sama to ona narysowała
Ten rysunek został zrobiony przez Patke (blog KND) i tak strasznie mi się spodobał że go wydrukowałam i przykleiłam na ścianie :D

Wszystkim wam bardzo dziękuje za odwiedzanie mojego bloga ;) Jak ktoś chce może narysować jakiś fajny rysunek i przesłać mi go na mój meil sylwietta95@hotmail.it  to chętnie go opublikuje na moim blogu ;D  PAAAA :)

5 komentarzy:

  1. Bez przesady że ten mój obrazek jest taki ładny żeby go drukować xD

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dzieki Sylwietta, naprawde fajny ten rysunek od Paty, jest extra

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadnij na http://Aura-Yumi.blogspot.com/ ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. nowa notka na http://yumi-totalna-porazka.blogspot.com/ ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy odc.Ninja z Totalnje Porazki ^_^

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D