Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

niedziela, 9 października 2011

Ja nie moge! =D

Naprawde nie moge xDD

9000
Kocham waaas strasznieeee :D nie mogę uwierzyć że aż tyle was jest :D Oby tak dalej ;)
 
Z tej okazji opublikuje 2 nowe rysunki które zostały przysłane przez Yumi

I Pati J  
Dziękuje wam i oby tak dalej <3333
a ja postaram się pisać częściej ... a może niedługo będzie jakiś konkursik ... :P

7 komentarzy:

  1. Ten rysunek Owena i Izzy jest przesłodki !!! Strasznie się cieszę że to już tyle wejść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow, już trochę duuużo ;D a rysunki są the best ;DD a u mnie drugi odcinek TPWS, przydałby się głos, bo robię z głosowaniem dzinksowa-porazka.blogspot.com ^^ no właśnie! nie wiem, czy dobrze ustawiłam u mnie na blogu z tymi komentarzami, mam nadzieje, że tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste te rysunki!! Też bym chciała tak umieć : )

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne rysunki , po prostu wow! a i gratulacje za 9000 :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rysunki a i życzę 10000 odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Cieszę się, że aż tyle wejść jest. Jesteś the best. I nie dziw się że tyle odwiedzin - zasługujesz na to. Pozdrawiam! :) Rysunki strasznie mi się podobają. Musiały się dziewczyny napracować.

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D