Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

piątek, 23 grudnia 2011

Totalnie Wesołych świąt :D

Dla wszystkich moich fanòw i anty-fanòw życze udanych, wesołych, spędzonych z rodziną świąt. Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślnośći, duuużo prezentòw, fajnego chłopaka\dziewczyne ;D, uśmiechu na twarzy i tego co sobie życzycie J życze wam ja, Violette :D i cała Totalna Porażka J
Aaaa No i oczywiście udanego Sylwestra! :D

5 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana! Życzę ci tego samego. Wesołych świąt. Ach, ja zaliczam się do fanów, jakby co :D
    Super rysunek, bardzo mi się podoba. Pewnie sporo się napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie masz anty fanów :D I życzę ci też super świąt i nowego roki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Arigatto =) Nawzajem, i sweetaśny rysunek xD
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Waa, i nawzwajem :**

    Śliczny rysunek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jaka Vai *___* I Noah *_____* KOCHAM CIĘ ZA TEN RYSUNEK !
    Nie masz anty fanów przecież.. No chyba że ludzi którzy zazdroszczą ci tego, że potrafisz pisać :)
    POZDRAWIAM <333

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D