Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

niedziela, 22 stycznia 2012

A bo mi się nudzi :P

Kochani! :D tak naprawde nie nudzi mi się bo mam full zajęć a nic mi się nie chce -_- po prostu mam dość szkoły a jeszcze bardziej tego że zbliża się półrocze. z tej okazji wymęczyłam rysuneczek :D
jakby ktoś się nie mógł doczytać xD to jest tak:
JD: hej! patrz na moją karte ocen! (pokazuje swoje dobre oceny)
Vai: tss ja też mam takie dobre (widzi swoje złe oceny xD)
Vai: ...

(MissArvii nie martw się twój rysunek będzie na pewno w następnym tygodniu ;)

a wy jak przeżywacie półrocze? tak jak JD czy tak jak Violette?  xD

wiecie, mi też nie chce się uczyć ... w ogóle! co dzień, jak myśle że mam nauke, to normalnie szlag mnie trafia. a rano, pierwsze co myśle jak wstaje to: nie nawidze tej szkoły, głupia szkoła, marnuje się w tej szkole, rójnuje dziecinstwo!! haha xD a z Vai będzie jeszcze gorzej xD moge wam przybliżyć że będzie miała nie nudną klase ... :) niektórych kolegów wezme z mojej klasy, tyle że zmienie im tylko imiona i nazwiska :D za fajną mam klase xD

następny odcinek będzie w połowie tygodnia. będzie niespodzianka którą troche boje się opublikować xD ale, no cóż, ryzyk fizyk :P wrzuce !! :D

Troche jestem zmartwiona bo zobaczyłam że kiedyś troche więcej ludzi komentowało i wchodziło na mojego bloga ... wiem że teraz nie macie wiele czasu i wiem też że wielu tych, którzy mnie odwiedzali, zostawili swoje blogi i też mój ... ale próbuje się tym nie martwić :)

poza tym byłabym ogromnie szczęśliwa gdybyście zasugerowali mojego bloga waszym znajomym co lubią TP. wtedy napewno bym się wam odwdzięczyła, dodając szybciej i dłuższe rozdziały! a mówie wam że pomysły, jak na razie, mi się wcale nie kończą! a mam ich baaaaaaaaaardzo dużo :D

pozdrawiam serdecznie moich fanów!!! mam nadzieje że będziecie ze mną do końca!! :D bo planuje wydać książke :P
uahuahuah :DDDD

*Dzinks: jest przecież post w którym są wszyscy uczestnicy xD http://mojatotalnaporazka.blogspot.com/search/label/TD%28R%29H tu są dodawani za każdym razem kiedy w rozdziale jest nowy uczestnik. tu są ich imiona, nazwiska i przez kogo sa grani xD jakbyś czytała w ogłoszeniach to byś wiedziała :P

* Pati: nie strasz mnie! jak mi zamkną bloga to ja ide do tego rządu i kurna tak im nawrzucam że Tusku się udławi tym swoim Tuskobusem!! -.-'' ja zawsze trzymałam strone PiSu i nie zmienie tego :P więc radze nie próbować bo Violette ze swoim Sasquaczem jest gotowa na wszystko!! :D 

6 komentarzy:

  1. Ooo O.O
    Półrocza się nie boję, bo mam podobne oceny co Violette ^^
    Ja się ACTA boję x(
    Ojciec już mi instaluje Japońskiego neta ^^
    A ja chce mieszkać w Japonii x)
    I się uczyć Japońskiego <3
    O.O
    Oooo...
    Tylko muszę mieć sporo kasy.
    Już wiem!!!
    Pójdę do "Mam Talent"!!!!! XD
    Tylko nie wiem po co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah, genialne :D ja tez rysuję komiksy z Alice, ale wstydzę się jej opublikować ;3 Wiesz, ja mam tak samo w szkole. Hahah xD |Właśnie, kiedy u cb będzie rok szkolny?? :)

    A, włąśnie, może byś dodała "stronę z bohaterami"? bo wiesz, teraz jest dużo nowych postaci i tak niewygodnie szukać w postach, chociaz wiem, że jest w linkach z boku, ale jednak byłoby wygodniej. Tylko sugeruję :) ja tam czasami jak nie wiem czegoś, albo nie kapuję sprawdzam sobie ^^

    A co do fanów, nie martw się. Lepsze takie my, niż dziesiątki tych, którzy nie czytają, a komentują tylko "super rozdział", prawda?? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuje ci pomóc z tym problemem :D
    A co do ocen mam gorsze od Violette xD
    Mam nadzieje że ACTA nie zamknie twojego bloga (bo będzie źle)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiem, tylko chodzi mi o to, że tak jest mniej wygodnie. Tzn. post to post, strona, to strona xD

    Nie mówię, że tak jest źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sporo się napracowałaś! Fajny komiks, rób takich więcej! :) Ja jestem z JD , bo też mam takie dobre oceny. Nie chce się chwalić :D Mam nadzieję, że kiedyś wydasz swoją własną książkę. Na pewno ją przeczytam!

      Usuń
  5. No wiesz.. Vai wcale nie ma takich zły ocen xD JD mogła by ją uczyć xDD Fajnie by było.. Półrocze? eee.. bardziej jak JD, ale trochę jak Vai xD Takie mieszane xD no bo z biologii i anglika miałam 3 xD
    Co do ilości ludzi to się nie przejmuj.. Najmniej mają czasu w roku szkolnym.. w wakacje jest o wiele lepiej.. Mówię ci.. Musisz po prostu w to uwierzyć.. U mnie teraz też nie idzie.. mam 20 wejść na dzień.. a w wakacje miałam po 100 !! =.= Grrr.. Dobra.. Nie zawalam ci strony.
    PZDR <3

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D