Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

wtorek, 23 października 2012

ROZDZIAŁ XLIII "SZPITAL TO NIE DLA NAS ;D"

HEUEHUEHEUE ^^ witaamm ;D wiem dodaje szybko nocie bo ja co skończe to pisze nastepna ;D tak mnie jakoś wzieło :) poza tym wiem co ma być no to wykorzystuje to i pisze ;D dobra dzisiaj filozof sie we mnie obudził ;D a konkurs hmmm daje dooo ... 11 listopada, może być? ;D


Carlos watching you …

pierwsze promyki słońca wpadły przez szpitalne okno i zaczeły mnie powoli rozbudzać. Otworzyłem powoli oko i chciałem sprawdzić czy to co się stało dziś w nocy było prawdą. A jednak! Koło mnie spała sobie Pati i była we mnie wtulona x3 od razu pojawił mi się uśmiech na buźce ^^
-gościu … przesuń się … nie widze jego klatyy … -mrukneła przez sen brunetka. Ja podniosłem brew i cicho zacząłem się śmiać, głaszcząc ją delikatnie po policzku – takie to ciacho że o matko boskaa ...- szepnełą po czym wtuliła się bardziej we mnie. Uwielbiam jak ona mnie tuli. Nieświadomie ale tuli xD- aww Carlos w mokrej koszulce *O*- mrukneła po czym spadła z łóżka.
-Pati! … nic ci nie jest?- wstałem powoli z łóżka i podniosłem ją do góry.
-co ..? gdzie? … jak? … ogórki?- zaczeła się rozglądać a ja tylko się zaśmiałem- … znowu gadałam przez sen?- jękneła a ja tylko pokiwałem głową- o boże … co tym razem?-
- … Carlos w mokrej koszulce ^^- zaśmiałem się cicho a ona zrobiła wielkie oczy.
-... nigdy więcej nie zasne w szpitalu- oznajmiła, podnosząc ręce- która godzina?-
- a gdzieś po 11 i ...- popatrzyłem na korytarz, na którym para pielęgniarek zasuwała z mopami- … chyba coś przegapiliśmy- wskazałem na nie.
-może była balanga! … i przegapiliśmy ją- wzruszyła rękami po czym poszła na chwile do łazienki- o !! mam pomysł!- krzykneła z niej.
-a jakiż to?- zapytałem, siadając na łóżku.
-będe dzisiaj twoją pielęgniarką ^^- uśmiechneła się po czym wyszła z łązienki w seksi stroju pielęgniarki *O* dobrze że siedziałem bo bym pewnie rypnął na ziemie xD aż usta otworzyłem kiedy ją zobaczyłem i nie mogłem się nacieszyć jej widokiem.
-P..p.p.aat … n.n.ie.e m.m.usisz ...- wydukałem, nadal wpatrując się w nią.
-oj muszę musze- kucneła przy mnie i pogłaskała mnie po policzku. „patrz jej na twarz, Carlos patrz jej na twarz!” mówiłem sobie w myślach, próbując się opanować xD
-zrobie ci coś do jedzenia- uśmiechneła się po czym zabrała się za robienie kanapek.
Logan watching you …
-gdzie nas prowadzicie?- zapytała pasemkowa, kiedy szliśmy razem z kilkoma pielęgniarkami przez korytarz.
-idziemy do doktora. Musi was dobrze przebadać i zobaczyć czy wszystko z wami w pożądku- oznajmiła jedna z nich.
-ale … czemu z taką obstawą?- zapytałem ,wskazując na pielęgniarki.
-bo nie chcemy żebyście zmalowali coś jak dzisiaj rano- oznajmiła jedna. Tak … zalaliśmy szpital, przestraszyliśmy ludzi, zużyliśmy 10 rolek papieru toaletowego, 4 opakowania ketchupu, zepsuliśmy winde … a to wszystko tylko dzisiaj xD. Po jakiejś chwili zobaczyłem automat. Wspomnienia ^^
-ty patrz! Carlos ma … własną pielęgniarke xD- zaśmiała się Vai, wskazując na niego.
-czekaj czekaj ...- zacząłem się przyglądac- to przecież Pat! No ej … też chce mieć własną pielęgniarke- zacząłem marudzić xD
-Henderson nie marudz xD- wywaliła na mnie język po czym popchneła mnie do przodu- masz całą obstawe tutaj- wskazała na 6 pielęgniarek, które nas pilnowało xD
-ale chce taką seksowną ^^-
- … trace nadzieje do tego chłopaka- mrukneła po czym poklepała mnie po ramieniu.
- no jeju czy coś powiedziałęm nie tak?- zapytałem, robiąc mine WTF a Vai tylko wywróciła oczami i popchneła mnie mocniej do przodu. U lekarza … obstawa została na zewnątrz a my znależliśmy się w środku i usiedliśmy na jednym z łóżek.
-a więc … Goldie i Henderson ...- popatrzył na jakiś świstek po czym popatrzył na nas- ci który zatopili nam szpital co nie?-
-eee … nooo … myy ...- zaczeliśmy się jąkać, patrząc po sobie.
-ee nooo wyyy- popatrzył na nas i założył ręke na ręke.
- … idz Logan się pierwszy zbadaj, ja wyjde- oznajmiła Vai po czym zaczeła iść w strone drzwi.
-nie tak szybko Vai!- pociągnąłem ją za ręke- to ty najpierw pójdziesz się zbadać a ja wyjde-
-nie szarpcie mi się tutaj … eee … zaraz jak wy macie na imię?- podniósł okulary i popatrzył w kartki.
-Logan i Honorata- oznajmiła Vai.
-jaka Honorata- pokiwałem głową ze śmiechem- Logan i Violette- zaakcentowałem jej imię.
-a tak! … Honorata- zaśmiał się- zbadam was szybciorem a dziewczynie zrobimy USG-
- dlaczego?- wykrzywiła się.
- bo jestem lekarzem- kiwnął głową- ty ściągnij koszule, ty ściągnij bluzke, i uczesz włosy. Masz szope na głowie- powiedział do Vai a ona otworzyła buzie zaskoczona i złapała się za włosy.
-dobra panie... - przeczytałem jego plakietke- Benfield … ee … czemu nas pan bada razem?-
-a nie jesteście parą?- zapytał zdziwiony.
-nie nie!- zaczeliśmy zaprzeczać.
-ja mam chłopaka!-
-a ja mam … ee … co ja mam... -zacząłem rozmyślać.
-Pociąga?- zaśmiała się Vai.
-ranisz mnie- zrobiłem smutną mine i ściągnąłem koszule.
-eeh noo dooobra przepraszam- ściągnełą bluzke- masz moją bluzke na pocieszenie – zaśmiała się po czym rzuciła nią we mnie- w sumie … to tak jak siedzieć w bikini- wzruszyła rękami i położyła się na łóżku.
-prosze jej nie dawać żadnych leków- szepnąłem do lekarza- ona po tym ma odpały-
-a więc … pani .. ee ...-
-Goldie- wywróciła oczami Vai- lekarz skleroza -.- -
-mam coś innego na głowie niż uczyć się waszych nazwisk-
-tupecik?- zaśmiała się Vai a ja zobiłem facepalma xD
-Goldie proszę … zamknij oczy i śpij, dobra?- oznajmił lekarz.
-dooobrz- uśmiechneła się po czym zamkneła oczy,
-prosze wiaać!- szepnąłem do lekarza.
-Logan słysze cie- wyszeptała przez zęby
-a dzisiaj Vai ma urodziny ^^- oznajmiłem.
-oo to dostaniesz lizaka na koniec badania- powiedział lekarz, wyciągając przybory z szafki.
-ale się doktor wysilił- mrukneła Vai xD

Pati watching you …
-a więc jak się czuje mój pacjent?- zapytałam latynosa, kiedy wróćiłam z łazienki, nadal w przebraniu pielęgniarki.
-z minuty na minute coraż lepiej proszę pani ^^- uśmiechnął się do mnie promiennie.
-a to bardzo dobrze – odmieniłam mu uśmiechem i usiadłam koło niego- jak noga?-
-już prawie nie boli- popatrzył na mnie po czym pokiwał głową.
-dzielny chłopczyk- zaśmiałam się po czym cmoknełam go w policzek- a więc … kiedy cię wypuszczają?-
-chyba za ee … kilka dni … ale mniej niż tydzień. W sumie to opuchlizna i siniaki powoli mi schodzą więc pewnie w tym tygodniu mnie wypuszczą- uśmiechnął się .
-eeh Carlos Carlos, tyle przeszedłeś a uśmiech ci z ust nie znika- zmarszczyłam nos ze śmiechem po czym podałam mu leki.
-a ty co tutaj robisz hę?- usłyszałam nagle głos pielęgniarki i migiem się obróciłam.
-ehm … chyba mnie pani z kimś pomyliła ...- zaczełam się wymigiwać- ja się zajmuje tylko pacjentem ...-
-jasne jasne … nie przyjmujemy tak młodych pielęgniarek- złapała mnie za ręce i wyprowadziłą siłą z pokoju.
-nieee!! zostawcie mi Pat!!- usłyszałem krzyk Carlosa.
-pa Carlos! Zobaczymy się jak wrócisz!!- machnełam mu szybko po czym zostałam wypchnięta ze szpitala- no eeeeej!!- tupnełam noga i obróciłam się po czym …
-siema- machneli mi Logan i Vai xD
- co wyście zmalowali znowu co?- zapytałam, zakładając ręke na ręke.
- … a ty co tu robisz, coo?- podniosła brew Vai, i zrobiła tak jak ja- i jeszcze w stroju pielęgniarki- przeanalizowała mnie wzrokiem a Logan skomentował to gwizdem.
-no ejj! Byłam … zobaczyć jak pracują pielęgniarki- wybrnełam szybko z sytuacji.
-taak? To czemu widzieliśmy cię w pokoju Carlosem, hę?- podniosła bardziej brew Vai i zaczeła się kiwać.
-ty znowu za dużo tabletek wziełaś?- zapytałam, oddalając się troche od niej.
-nie zmieniaj tematu!- wskazała na mnie palcem.
-no dobra dobra! Przyszłam do niego żeby mu pomóc, bo nie chciałam żeby czuł się cały czas winny- wzruszyłam ramionami a ci tylko wymienili podejrzane spojrzenia.
-bara bara bara bere bere bere- zaczeli nucić z wielkim zacieszem. Udusze … -.-
-haha wczoraj nam to śpiewał Carlos, więc tym samym odwdzięczymy się my- kiwnął głową Logan i przybił piątke z Vai.
-ciekawe dlaczego wam to śpiewał ...- podniosłam brew i zaczełam iść przed siebie.
- ja nic nie pamiętam bo byłam po tabletkach- broniła się pasemkowa.
-Vai!- krzyknełam, obracając się szybko i strasząc przy tym nią.
-no kurcze! Jak nie Carlos to ona- złapała się za serce.
-wszystkiego najj!!- krzyknełam i uścisnełam ją mocno.
-duszee … sięeee … -szepneła a ja szybko ją puściłam- jesteś dla mnie prawdziwym powietrzeeem- zaczeła nucić i nabierała głębokie wdechy.
-eeh ci ludzie- mruknął lekarz, wychodząc ze szpitala- ooo panna … e ...-
-Goldie … Goldie! Wbij pan to sobie do mózgu!- wzruszyła ramionami.
-a więc Goldie … proszę, oto wyniki- dał jej jakąś teczke- niech pani to na spokojnie w domu zobaczy-
-jasne- kiwneła głową- ee … plakietka się panu przekręciła-
-aa wiem- machnął ręką- nie wiem kiedy ci ludzie nauczą się normalnie chodzić- warknął i poszedł sobie.
-okeeeey ...- szepneła do siebie Vai.
-pokaż- od razu znalazł się przy niej Log.
-nie twoja zbójecka rzecz- wywaliła na niego język Vai po czym schowała wyniki do zwojej torby.
-no to Vai … haus?- zapytałam, patrząc na nich.
-no haus, ya ya- zaśmiała się – Noah mi mówił że jest na parkingu, a więc ide go poszukać- uśmiechneła się.
-misiaczka?- zapytał jak dziecko Log, chowając ręce za siebie i kiwając się delikatnie.
-no jak nie jak tak- zaśmiała się Vai po czym uścisneła go mocno. Dwa różne światy a tak się dopełniają … yyh zaraz, czekaj, wróć … ona ma chłopaka a on ma … e … no ma chłopaków xD
-to … siema!- machneliśmy razem do Vai po czym znikneła między autami.

Violette watching you …
ale mam super chłopaka! Pierwsze co zrobił, jak weszłam do jego auta to uściskał i krzyknął „ wszystkiego najlepszego!”. Po czym zabrał mnie na kurczaczki :D w międzyczasie dostałam przekochane sms-y od chłopaków. Oczywiście W KAŻDYM było słowo „wariatka” „zboczuch” i odziwo „patelnia” oraz „lodówka” xD no w sms-ie od Logana był jeszcze hardcore ale to już inną drogą … xD nawet jak wypisywali mi wszystkie moje wady, tylko wady, to pisali żebym się nigdy nie zmieniała. Wróć … jak wypisujesz wady to chyba mam się zmienić nie? … a kto ich zrozumie xD kiedy Noah odstawił mnie do domu, weszłam powoli ale oczywiście nie udało się ninjowanie bo Gwen od razu mnie wyściskała.
-młoda wszystkiego najjj!!- zapiszczała mi do ucha i mocno przytuliła.
-jedna dusi druga piszy- zaśmiałam się i odwzajemniłam uścisk- a gdzie Dakota?- zapytałam rozglądając się.
-wiesz … wyjechała do swojego chłopaka- powiedziała- aale za to mam dla ciebie niespodzianke, która niedługo przywędruje do ciebie ^^- klasneła w ręce zadowolona.
-błagam niech to nie będzie ptasznik- zaśmiałam się po czym rzuciłam moje rzeczy do swojego pokoju i zaczełam się rozpakowywać- chwila … gdzie ona jest ...- mruknełam i szybko zaczełam szukać w jednej torbie, po kieszeni- no kurna jego … wrrr Henderson!- wzieła poduszke i walnełam nią o drzwi.
-co jest?- kukneła do mojego pokoju Gwen.
-nic nic … zostałam obrabowana przez Logan- mruknełam, siadając na łóżku zła.
-ojj już nie marudz- mrugneła do mnie- jutro tam wpadniesz i mu dasz popalić- zaśmiała się- teraz się prześpij- przytuliła mnie po czym wyszła- dobranoc-
-branoc- machnełam do niej po czym spojrzałam na koperte z moimi wynikami- hmmm … na pewno jestem zdrowa, jutro przeglądne … wrr jestem otoczona przez złodziej- warknełam po czym prasnełam się na łóżku i obmyślałam jutrzejsze włamanie do Mr Hendersona xD

pytanie:
jak myślicie, co Log zwiną  Vai? xD wiem nie mam pomysłów na pytania xD

11 komentarzy:

  1. Ja obstawiam broń, ponieważ już ostatnio troskliwy Logie próbował zwinąć ją Vai. I nawet Pati zauważyła, że oni pasowaliby do siebie! Ja mam nosa do takich rzeczy i przewiduję, że Logiś będzie z tą wariatką :D Jest jedynym, który bardzo podobnie do niej się zachowuje, ale to dobrze, bo umie się zabawić i nas rozbawić! Ale mi sie rymło xD Jest takie słowo? Jak nie, to od teraz jest ;) Ciekawe, czy Vai rzeczywiście jest zdrowa, bo skoro tak zwlekasz ze zdradzeniem tych wyników, to chyba coś jest nie tak... Oby to nie było nic poważnego. Ale jak coś, to Hendersonek z chęcią wystąpi w roli sexi pielęgniarza, prawda? ;D Oboje byliby zachwyceni xD Czekam na kolejny zajebistoobłędny rozdział :D Ps.: To określenie wytworzyłam specjalnie do określenia twoich opowiadań ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obstawiam broń, ponieważ już ostatnio troskliwy Logie próbował zwinąć ją Vai. I nawet Pati zauważyła, że oni pasowaliby do siebie! Ja mam nosa do takich rzeczy i przewiduję, że Logiś będzie z tą wariatką :D Jest jedynym, który bardzo podobnie do niej się zachowuje, ale to dobrze, bo umie się zabawić i nas rozbawić! Ale mi sie rymło xD Jest takie słowo? Jak nie, to od teraz jest ;) Ciekawe, czy Vai rzeczywiście jest zdrowa, bo skoro tak zwlekasz ze zdradzeniem tych wyników, to chyba coś jest nie tak... Oby to nie było nic poważnego. Ale jak coś, to Hendersonek z chęcią wystąpi w roli sexi pielęgniarza, prawda? ;D Oboje byliby zachwyceni xD Czekam na kolejny zajebistoobłędny rozdział :D Ps.: To określenie wytworzyłam specjalnie do określenia twoich opowiadań ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Specjalnie dla ciebie przestawiłam sobie funkcje w mózgu na pisanie komentarzy xd Szczerze to jest niemożliwe ale spróbuje xddd
    Wiem że ostatnio tak bez ducha pisze ale wiesz mi że duch gdzieś we mnie jest (nie wiem gdzie i wole nie wiedzieć xd) i dlatego w ten komentarz włożę specjalną moc! xd Ale już widząc mój początek to chyba mi się nie udaje xd
    Nie wiem czemu nie lubię dnia 11 xd Dziwnie mi się kojarzy xd Ale 11 listopada może być ^^ Ten dzień jest magiczny! wtedy... eeee... ma ktoś urodziny! HA!!!
    Zaczynamy opisywanie... za 5...4...3...2...:
    Już czytając pierwsze zdanie mam ochotę na historyjkę xd Ponieważ ja dużo rzeczy biorę na poważnie (ale w śmieszny sposób) to przedstawię tą scenę trochę inaczeeej xddd
    Więc Carlos i Pati sobie śpią na łóżeczku jak zabici, ten mara ją a ta maltretuje jego... ale w śnie xd Nagle przyleciały promyki xd
    Promyki: oooo jak słodko śpią ^^ szkoda by było ich obudzić... (jeb Carlosowi z liścia) wstawaj idioto!!! jest 11:00!!! o tej godzinie powinieneś oglądać TV!!!
    Carlos: odbiło wam?!
    Promyki: jesteśmy promyczkami ^^ mamy nakaz obudzenia Carlosa Pene... wiec wstawaj leniu albo w ryj!
    Carlos: powalone promyki -.-'''
    Koniec mojej historyjki ^^ trochę krótka ale to dlatego że nie chciałam dodawać części +18 :P
    Ostatnio kiedy promyki mnie obudziły to spadłam z łóżka i miałam wstrząs mózgu... słońce to złaaa rzecz... xd
    OOoooo Pati gada przez sen ^^ a skoro ona to ja, to ja gadam przez sen!... niestety -.-' Śnił mi się w mokrej koszulceeee *o* Koooocham! ♥
    Piotrek: witaaam kuzynkę! (wlatuje do pokoju)
    Pati: następna przybłęda -.-''' Mówię z góry że będą głupie komentarze xd Chodź kuzyn czytamy rozdziała xd
    Ja zawsze przesypiam imprezy xd Jak za dużo wypije to tak jest xd Dlatego Mama mi ostatnio wódki nie chciała przynieść -.-'''
    Ja i strój pielęgniarki ^^ HOOOT! xddd
    Piotrek: znowu wyciągnęłaś ten strój?... ciekawe czy mu staną xd
    Pati: O__O jakie znowu!? przecież ja... ooo nie... mój kostium !
    Piotrek: ludzie z szkoły się cieszyli wtedy ^^
    Pati:... czytamy dalej!...
    Mi nie przeszkadza jak chłopak się patrzy w cycki xd Przyzwyczajona jestem już xddd Powiedz mi jak chłopak ma patrzeć na twarz jak niżej laska cycki wywala xd
    Piotrek: oooj nie ładnie kuzynka... było bara bara?
    Pati: zbieście go!... wszyscy się trzepiecie bo z nim spałam!
    Zalanie szpitalu to nic złego... mogli by sobie dorobić jako aqua park, jakby się coś stało to szpital na miejscu! xd
    Teee Henderson xd Trzeba sobie zasłużyć na własną, seksowną pielęgniarkę... masz Vai! xd
    U mnie lekarz zawsze pamięta moje imię i nazwisko... w końcu jestem u niego co miesiąc xd Takie słodkie mordki jak moja tak często się nie zdarzają xd
    USG?... lekarz jasnowidz że wie o tych wszystkich hardkorach?... Może Vai ma taką mordę... taka która mówi "jestem Violette, gwałcę wszystko i wszystkich"... później się dziwić że tyle młodych dzieciaków jest w tym wieku aż tak zboczone! Widząc taką Vai też staje się bardziej zboczona xd
    Ooooo nawet lekarz chce ich swatać ^^ On dobrze mówi! oni do siebie pasują!!!
    Piotrek: Kujon i zbok?... takiego połączenia jeszcze nie było xd
    Pati: jaki dzisiaj wredny jesteś!... co jest?!
    Piotrek: wiesz... w mojej klasie jest dziewczyna...
    Pati: aaaa... kochasz ja a ma innego?
    Piotrek: gorzej! jest fanką 1D !!!
    Pati: O___O dzwonimy po wuja egzorcystę! on się nią zajmie....
    To jest ciekawe... pamiętam że James zawsze miał największe branie... a tu Kendall ma laskę, Logana otacza Vai xd, Carlos sobie śpi już ze mną xd A James nic! Zostaw te lakiery i won szukać żony! xd
    ... Goldie to takie trudne nazwisko że osoba o IQ niższym niż 10 mogą się pomylić lub nie zapamiętać... tyle razy wam mówiłam że lekarze są głupi...
    Piotrek; Gold...co?...
    Pati: tu macie dowód... kuzyn idź na lekarza xddd
    Skąd wiedziałaś że kiedyś chciałam być pielęgniarką?... ale od widoku ran trochę mi się niedobrze robi xd Ale chętnie bym się zajęła takim pacjentem ^^
    Ma taki zaciesz że masakra ^^ Nie ma to jak się uśmiechać jak po prochach ^^ i to tak 24/7 :D

    Część 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupia pielęgniarka -.-' Nie ma to jak psucie słodkich momentów... życie serio nie chce abym była szczęśliwa xd A tu pech bo ciesze sie jak głupia ! xddd
    Piotrek: jakbyś zobaczyła galaretkę xd
    Pati:... zazdrośnik :P
    Oooooooo Carlos nie chce abym sobie poszłaaa ^^ Tak mi się cieplutko zrobiłooo :D
    Piotrek: może dlatego że dotykasz kubek z gorąca herbatą xd
    Pati: aaaaa!... to Cola debilu!
    Piotrek: Kaboom kuzynka xddd ze mną nie wygrasz xd
    Nie ma to jak znęcanie się nade mną xd "Co robiłaś?", "gdzie byłaś?", "zabrałaś gumki?" xd Co wy wszyscy się tak dopytujecie mnie co?! To wolny kraj...
    Urodziny Vai to najważniejsza rzecz na świecie! To powinno być święto narodowe!!!
    Ej... ten lekarz dał tego lizaka czy nie?!... Ja chce lizaka! Pannie doktorze mam dzisiaj też urodziny! żuć się Pan lizakiem! xd
    Noah jak zwykle kochający chłopak ^^... nie zboczony, słodki, miły, wytrzymuje z nią tak długo, i tak długo się o nią starał ^^ Męczarnie z Treworem i Katie xd Barwa dla niego! xd
    Jak Dakota mogła wyjechać?!... do chłopakaaa?... ok ok, wybaczam jej xd Chociaż nie będę wredna i dam jej spędzić trochę czasu... bez przeszkadzania!... z chłopakiem ^^
    Moim zdaniem coś będzie nie tak z tą kartą... i wynikami... coś mi się zdaje że pewnie sekret się odkryje xd Wraaaau xd
    Pan Henderson coś ukradł?... bestia! xd Zrobię nalot z tobą! xd... Nie wiem czemu lubię włamywać się do domów słodkich chłopaków xd
    Podsumowując to podsumowanie co jest nad tym napisem xd:
    1. Vai - przejrzyj te wyniki bo coś jest nie tak!
    2. Logan - nie kradnij idioto -.-'
    3. Lekarz - złooo... i zabierz coś na pamięć xd... Gdzie te lizaki?!
    4. Pati - może jednak przejdę się na pielęgniarkę ^^ Przez ten tydzień xd
    5. Strój pielęgniarki - mówię z góry że to był kostium na Halloween... nie jestem jakaś zboczona xd
    6. James - znajdź wreszcie laskę!

    Pytanie!!! Kocham te pytania xd Jest tyle pomysłów na to co mógł jej zabrać xddd Zaczynamy:
    - pistolet xd (to prawdopodobne najbardziej xd)
    - komórkę... xd
    - przyrząd do usuwania pamięci jak w filmie "Faceci w Czerni" ^^
    - Małego kotka który szczeka jak pies i śpiewa "Oda do radości" ale tylko wtedy kiedy się naje xd
    - Guzik który cię przenosi na Hawaje, zmienia strój na kokosy i spódniczkę z trawy i każe tańczyć hula przez cały dzień xd
    - Płytę z piosenką "Bara, Bara" w wykonaniu 1D i słoni morskich xd
    - Teczkę z rysunkami Logana xd... oraz grafikami "kocham cie Logan ♥"
    - Kolekcje najróżniejszych prezerwatyw xd
    - Kluczyki do tajemnej fabryki KFC gdzie bierzesz kurczaki xd
    - Sztuczne wąsy do kamuflażu xd

    Nie mam coś pomysłów już xddd Sorkaaa xd Czekam na następny rozdział i to bardzo niecierpliwie! A Vai z okazji urodzin które już dawno były xd Życie dużo piosenki "Good Time", "This is Love" i "Bara Bara" xd
    Piotrek: i dużo Logana!!! xd
    Pati: ooo właśnie ! Oraz tych lizaków których nie dostałaś xddd
    Jak zawsze rozdział boski! ♥♥♥ Mam nadzieje że nn będzie szybko ^^ Plissss! xddd
    Pozdrawia fanka mokrych koszulek! xd

    Część 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati jestes zajebista xD!.Ale słonie morskie i głos 1D to to samo :)
      -Moonia

      Usuń

  5. Pati napala Carlosa hahahxd
    Jakiś gościu : a bo to pierwszy raz ?
    Lili: O__o kim jesteś ?! i ci robisz w moim pokoju ?!
    Jak ten lekarz mógł nie spamiętać nazwiska Violette !!? Wsadzić go za kraty ! :P
    Jesse: eee... masz może dżem do tych naleśników ?
    Lili: *o* MaCcartney !!!
    Logan weź se zanotuj sobie siódme przykazanie NIE KRADNIJ ! Oblałeś z małego katechizmu czy co ?
    Jesse: Łohohoho aleś się pobożna zrobiła ...
    Lili: Ja zawsze taka byłam ...
    Jesse : Jaaaasne..
    A tak przechodząc do płęty ŚWIETNY ROZDZIAŁ !! ^^ czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Buhahahaha (śmiech szaleńca) nareszcie nowy rozdział on żyje!A jak coś żyje to jest zajebiste ahahaha gorące ahaha.
    Nie mogę się rozpisywać za bardzop bo wiesz szlagan a ja znowu do szkoły nie poszłam.Musze się zabrać do roboty...
    Ok więc krótko...
    1.Jebane promyki jak można wpadać do pokoju i nudzić słodkich ludzi no ja się pytam jak?!
    2.Pati nie martw się ja też gadam przez sen... i to gorsze rzeczy... nie chcesz wiedzieć jakie.
    3.ohoho Pati nie znałam cię od tej strony.Że strój pielęgniarki.Przypomniało mi się zeszłoroczne Haloween kiedy Dawid był przebrany za pielęgniarkę.Seryjnie pielęgniarkę nie pielęgniarza.A ja za królika.Nie playboya tylko takiego z marchewką... phahaha marchewka... króliki gryzą marchewki xD
    4.Z Loganem i Vai nigdy nic nie jest w porządku głupia pielęgniarko jeszcze się nie domyśliłaś?!
    5.Logan Vai ma chłopaka a ty masz trzech chłopaków jesteś lepszy!
    6.Pociąga xD co pociąga xD hahahaa (jeb na ziemię) pociąga...
    7.Jeeeej lizaki rządzą . Ale teraz się mówi luluzaka nie lizaka... co za zacofany lekarz
    8.Vai jak chcesz się włamać to się za ninja przebierz to działa serio najlepiej wbij tam jak będzie ciemno.Albo za pielęgniarkę.Logan bedzię szczęśliwy a tobie będzie potrzebne USG :D
    No odpowiedz na pytanie...
    Hmm... mógł jej zabrać.... kurczaki nie wiem nie mam pomysłu.
    Reasumując
    1.Vai-walnij Logana patelnią
    2.Lekarz-chyba cię żona nie kocha skoro imienia Vai nie znasz!
    3.Logan-zgnij w więzieniu!
    4.James-skorzystaj z rady Pati i skończ z żelami i lakierami.
    -Moonia

    OdpowiedzUsuń
  7. haha o ludzie po prostu kocham ten blog a szczególnie te komenty. haha o ludzie. haha . NO ok ogar gabi ogar, uff. no ok spokój. Rozdział jest jak zwykle genialny dziewcyno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tym co wczoraj usłyszałam boję sie czytać następnego rozdziału.. i tego oczywiście też xD Nie wiem coś ty wariatko wymyśliła, ale ty jesteś w połowie Vai więc wszystko jest możliwe xD
    Jak konkursik do 11 listopada to jeszcze zdążą mnie wyprzedzić xD Ale to nic.. Przeżyje jakoś xD

    Uuu.. ^^ Pati ma super sny xD Ja też mam, ale już lepiej nie gadać.. Vai, Sylwia, Pati + BTR to normalnie masakra xD Ostatnio jak mi sie Pat z Carlosem śnili to z łóżka spadłam xD O matko boska xD
    Carlos w mokrej koszulce *____* Rozmarzyłam sie xD Jestem Zakochana Rozmarzona, lubię pszczółki i siedzę w wannie z Carlosem ^^ Aaaaa.. To nie to xD
    Przegapili ! I to bardzo dużo ! Niech żałują ! xD
    Sexy Pati *O* Biedny Carlos.. Dobrze, że mu nie stanął xD Hahahhahahah xD
    Jak sie Carlos popatrzy w jej cycki to go zamorduje.. Chłopcy tylko o jednym myślą xD Ostatnio mi kolega powiedział, że ma ochotę na dwa dorodne melony xD
    Że co zrobili?! :O O matko xDD To mieli niezły ubaw xD Też chcę ! Chcę tam *O*
    Mówiłam ! Chłopcy tylko o jednym ! Logan też chcę taką seksowną pielęgniarkę ! No ej.. Zboczeńcy..
    Hahahh xD Honorata ^^ Od dziś będę do niej tak mówić ^^
    Będzie striptiz ^^ Logan dajesz ^^ Vai mrrrr ^^
    Szkoda, że nie są parą.. Fajnie by razem wyglądali ^^ Naprawdę do siebie pasują.. Czasami nawet za bardzo xD
    Nie rań mi Logana Vai :( Może nie ma dziewczyny.. Ale ma najlepszą przyjaciółkę wariatkę na świecie :)
    Hahahhahah xD Dobijasz mnie xD Ale tak szczerze to lekarz powinien znać nazwiska pacjentów xD Coś o tym wiem xD Kowalewski zawsze mówił do mojego taty świstaczek xD
    No wysilił się xD Lizaka dostanie xD Nie no jaki prezent, że normalnie szok xD
    Niee ! Zostawcie mi Pat ! Pati... :( Nieee ! Biedny Carlos ! Strajk ! Protest ! Zostawcie Pat ! xD Jak coś to mi dziś jebie, ale to chyba norma xD
    Wykręć się Pat xD Wykręć i tak ci to sie nie uda xD
    Hahahha xD Dobra xD 100 lat dla Vai ^^ Mówie to po raz 5 xD
    Aha.. Misiaczek, teczka.. ahaaa.. Miejmy nadzieję, że Log ehe ehem.. ją no wiesz.. no kurv.. nie mogę.. jak sobie pomyślę o tym co się wczoraj dowiedziałam to szok.. Log by nie mógł.. Nie jest taki.. znaczy zdaje mi się, że nie jest taki.. Ale wszystko na tym świecie jest możliwe jeśli reżyserem jest Sylwietta Violette.. xD
    Ooo ^^ Noah jest słodziak :) Ale bardziej Logan do niej pasuje.. ale już niedługo 3:)
    Hahahah jaka Gwen xD Jeszcze gorsza niż Pat xD Ale to chyba norma jak się mieszka z taką wariatką jak Vai xD
    Oj zdziwisz się Vai.. Nie jesteś taka zdrowa, jak myślisz xD

    Podsumowanie:
    1. Pat i Carlos - to co zawsze powtarzam PARA IDEALNA ^^
    2. Logan i Vai powinni być razem bo ja to stworzyłam xD Tak wiem powtarzam sie xD
    No to chyba tyle bo pomysłów nie mam xD

    Fanka Tajnych Agentów Logana i Vai <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki sen?! Co ja tam robiłam w tym śnie?! ile wypiłam?! co kupiłam?! za ile?! i gdzie?! xddd Ale na serio opowiedz ten sen... zwłaszcza że tam byłam ja i ktoś ^^ xddd Dajesz! nie wystraszę się xd

      Usuń
    2. Oj.. wiesz co? lepiej nie.. ja jak się obudziłam to potem zasnąć nie mogłam..

      Usuń

Everyday I'm Shufflin!! :D