Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Myszaki!

Moje małe mysiątka <3 
-Sylwia nie ćpiej już!-

Ale jesteście moimi Misiakami bo byliście ze mną tak długo i aż żal patrzec jak 65 tyś wejśc mi się marnuje na tym blogu :c tak mnie korci by jeszcze coś wstawić ale co?! A więc ...
~~ Założyłam nowego bloga o mieszance X-Menów i Avengersów --> Bloguuu
i jak na razie na nim pisze nowe opka więc jak ktoś by chciał i zatęsknił za moimi wypocinami to zapraszam :3
~~ Druga sprawa ... tak strasznie straaasznie strasznie strasznie chciałabym znów zacząc pisac ale nie wiem  czy ktos dalej by to czytał :c  Jesli chcecie żeby odnowić bloga i doczłapac go do końca to piszcie! Może uda wam się mnie zachęcić c: a jesli się uda to na pewno na poczatek walne wam podsumowanie tych poematów, żebyście się póżniej połapali :)

wieeelki buziaak! i o Boziu jak zasłodziłam was xd <3 

9 komentarzy:

  1. MASZ WRÓCIĆ! I TO TERAZ!
    Czekam niecierpliwie cały, cały, cały, caaaaaaały czas! I wiesz że nie tylko ja! Więc bierz się do pisania zmoro! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce! Ty nawet nie wiesz, jak zaczęłam piszczeć, gdy zobaczyłam, że coś się tutaj pojawiło. Brat do mnie z krzykiem co się dzieje, a ja nic. Tak się cieszyłam i ciesze! I nie tylko ja chcę abyś dalej tutaj pisała, ale większości ludzi nie będzie się chciało napisać nawet tego jednego zdania. Więc wiedz, że jest więcej czytelników niż komentarzy. Mam nadzieję, że niedługo zobaczę tu jakąś notkę. Buziaczki Mishi

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj coś ! czekamy <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak mi Twoich opowiadań brakowało. Już traciłam nadzieję a tu takie bam . Prosze WRÓĆ , musisz to dokończyć, stworzyłaś naprawdę WSPANIAŁĄ historię, nie możesz tak tego zostawić, nie po to tyle czekaliśmy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz, pisz i oby jak najdłużej nie kończyć :o Odnawiaj dziecko drogie i świete, odnawiaj, bo cię szatan opęta! XD Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwietto pisaj dalej!! <3
    Tesknie za przygodami stuknietej Vai :c
    Od dluższego czasu nie mialam dawki humoru, które przynosily twoje opowiadania :c
    Wierni fani zawsze zostaną z tb! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pisać dalej!!!!!
    Tęsknie za tymi opowiadaniami!!!!
    Kocham twoje opowiadania!
    Więc masz pisać!!!
    Pozdrawiam Juliet! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super by było jakbyś wróciła.. strasznie za Tobą tęsknie :( za BTR.. za porąbaną Vai.. za tymi wszystkimi problemami.. bez Ciebie to nie to samo..

    OdpowiedzUsuń
  9. MASZ PISAĆ OKEJ, TO ROZKAZ.
    JA TU TAKI PISK, ŻE COŚ SIĘ POJAWIŁO, A TY MI TU PISZESZ, ŻE NIE WIESZ CZY WRÓCIĆ?!
    Tęsknie za tą głupiutką Vai :C

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D