Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

czwartek, 17 grudnia 2015

100.000 TYSIĘCY WEJŚĆ + JEDNORAZÓWKA ZAMIANA +18 !

~KOCHANE MORDECZKI!! JUŻ 

100.000 WEJŚĆ!
~nie wierze że tak szybko to zleciało! I oczywiście że tyle ludu czyta moje wypociny! :D 
Z tejże okazji wstawiam wam moją kochaną zboczoną jednorazówkę, z przed 3 lat, specjalnie dla was! Mam nadzieje że nikomu bardziej nie zryje psychikę :P łapajcie!! Jednorazówka- Zamiana +18
~ A więc moje Niunie miłego czytania i oby tak dalej!! <3 Postaram sie jak najszybciej wstawić rozdział :3 Wiem że was zaniedbuje ale wiecznie staram się poprawić! <3
I HOŁ HOŁ HOŁ WESOŁYCH ŚWIĄT I WYSTRZELONEGO SYLWKA!! :D

2 komentarze:

  1. Woo Hoo <3 !! Teraz tylko rozdział normalnie czekam i nie mogę się doczekać :D Niech on będzie dłuuuuugi z okazji tych 100.000 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kobieto! Widzisz... też mi możesz pogratulować :D

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D