Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

środa, 3 marca 2021

10 LAT, NIE WIEM JAK!

 Dokładnie tak! 

10 lat i nie wiem jak! 

Zleciało to wszystko tak szybko że nie mogę uwierzyć iż 10 lat temu poznaliście zwariowaną osóbkę o imieniu Violette oraz jej niesamowite historie najpierw z TP a potem z BTR!

No dosłownie ...

"Syśka tylko nie memy, błagam!"

Wybaczcie, w pracy ostatnio zaczęłam nawet robić memy i tylko susze i susze ...

W każdym bądź razie dziś też świętuje roczek w swojej pracy! (wow aż dziwne że tyle z Tobą wytrzymali!) ale niestety to będzie pierwsza i ostatnia rocznica, ponieważ pod koniec marca zamykają mój projekt :C (chlip chlip)

Ale! Patrzymy tylko w dobrą stronę!

Stwierdziłam też że to będzie już ostatni post opublikowany na tym blogu, ponieważ od jakiegoś czasu wstawiam tylko posty rocznicowe więc ile to można dalej ciągnąć, co nie? :P Ale nie płaczcie! Właśnie przerabiam rozdziały i piszę książkę o zwariowanych przygodach Vai! więc trzymajcię kciukasy żeby mi się ją udało skończyć i żebym ją w końcu wydała :D (plus minus zanim wszyscy przjedziemy na emeryturę albo, co gorsza, do piachu xd)

Baardzo wam dziękuje za ten czasu szmat, komentarze, pomysły i za udział w tym cały szaleństwie! <3

Ściskam mocno wszystkich!

Wasza Sylwietta ;P


3 komentarze:

  1. Szkoda, że już nie będziesz pisać... ale za żadne skarby nie pozwalam ci kasować tej pięknej historii! Spędziłyśmy tu taki szmat czasu, aż się łezka w oku kręci
    Angie: Ty byś tylko ryczała
    Angel: ryyyj -,-
    Angie: już nawet prawdy nie można powiedzieć!
    Angel: lepiej byś powiedziała Sylwii coś miłego... chociaż nie jestem pewna czy z twoich ust może wyjść coś miłego xd
    Angie: i kto tu jest złośliwy... xd ale Sylwia! Jak każą powiedzieć coś miłego to uwaga, zaczynam... będziemy ten... no...
    Angel: ten no co?
    Angie: ten no no...
    Angel: ale co?!
    Angie: no tęsknić no :(
    Angel: :o ... ONA MA UCZUCIA!
    Angie: -,-

    PS. KC, pamiętaj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wrócisz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. KOBIETO DAWAJ KOLEJNY ODC!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D