Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

piątek, 9 września 2011

Rocznica ;D

wiiiii dziś, czyli 9.09.11, jest dla mnie wyjądkowy ! Dlaczego??! A więc ;)
Dokładnie rok temu, ok. 18, przepisywałam łacine do mojego zeszytu kiedy właczyłam TV ... akurat na .. Totalną porażke w Trasie ! Nie znałam jej jeszcze ale w tym dniu zaczełam ją oglądać i od tego momętu TP stało się dla mnie no prawie wszystkim ;) :P Yeaaaah
KOCHAM CIE TOTALNA PORAŻKO! ;D
Ps: odcinek albo dodam dziś wieczór albo jutro ;)

4 komentarze:

  1. heh, ja niedawno też miałam... w sierpniu ubiegłego roku, pierwszy odcinek jaki oglądałam to 12 wyspy (dxc) i pierwsza reakcja 'rany, kto by to oglądał' ale nie miałam nic do roboty, więc oglądałam i ... wciągnęłam się xD zaczęłam oglądać wszystkie odcinki na youtube, a potem tpwt na cn niestety moi rodzice załatwili blokade, bo się o mnie martwili, ale ja rozwiążę każdy kod xD nie dam się!(zablokowali w środę, a w czwartek było podsumowanie odc 24, oglądałam na youtube, pierwszy raz nie oglądałam premiery pl i ostatni ^^ w sobotę odgadnęłam kod) oh yeah! chyba naprawdę jestem fanką xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji rocznicy, życzę Ci, moja imienniczko, jak najwięcej pomysłów co do nowych odcinków, abyś nie zapomniała loginu ani hasła na bloga (xd), żebyś wytrzymała w blogowym świecie jeszcze wiele, wiele lat. Oprócz tego - wielu nowych czytelników bloga, jak i tego, aby starzy czytelnicy o Tobie nie zapomnieli. No i wszystkiego co najlepsze dla blogera. xd Nie jestem dobra ze składania życzeń, a pff... Więc jeszcze raz: bardzo, bardzo naj!

    Co do Twojego komentarza na mym blogu: również mam nadzieję, że moje notki komuś się spodobają. :3

    Mysterious., total-drama-drama.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Cieszę się że zaczęłaś oglądać TP, bo gdybyś wtedy nie włączyła telewizora, to nie powstało takie niesamowite opowiadanie. Mam nadzieję, że wytrwasz do końca i nie stracisz weny na dalsze, wspaniałe odcinki.
    Kiedy dostałam CN to Moja koleżanka powiedziała mi, żebym oglądnęła Plan totalnej Porażki. Na początku myślałam że to serial animowany o kowbojach bo akurat w reklamie odcinek z takim zadaniem leciał XD Uważałam to za głupie, ale później doceniłam go. Na samym początku nie mogłam zapamiętać bohaterów i ich imion, a teraz mogę podać przez sen ich charakterystykę. :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego odcinka.

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D