Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

środa, 26 października 2011

Konkursów dwóch ...

Konkursów dwóch ... ale głupio to brzmi xD ale chciałam zrobić tak samo jak "Killerów dwóch xD" ale nieważne xD
chciałam zrobic nie jeden, nie trzy a dwa konkursy! Wii :D Już tłumacze:
1 KONKURS:
polega na narysowaniu, waszym zdaniem, najładniejszej i najlepszej pary z WTP (Wakacyjnej Totalnej Porażki) na moją poczte sylwietta95@hotmail.it czas do hmmm a niech wam będzie :P 19.11.11 :D
przykład:
Duncan + courtney
Violette + Noah
Cody + Nicole
itp.itd :D
2 KONKURS:
polega na zrobieniu takiej historyjki jak zrobiłam w 22 odcinku: trzeba wymieszać postaci historyczne, jak chcecie to nawet ich imiona, wymysleć tam pare bzdur o nich i takie tam (jeśli ktoś nadal nie czaj to niech wejdzie na odc 22 i przeczyta w zemście Duncana o co biega ;) To też wysyłajcie na moją poczte :) Czas do 12.11.10 :D
przykład: gdzieś tam w połowie naszego istnienia, Pluto przyszedł do Cezara z nożem a on na to: „uh widze że była wyprzedarz w Lidlu” na do Pluto włączył muzyke i zaczeli tańczyć Makarene. Pòżniej, niejaki Oktawiusz, widząc Cezara tańczącego, przyszedł do nich i zaczął tańczyć Salse. Na to Cezar się pyta: „co ty robisz?!” a on : „skoro wy robicie makaron to ja postanowiłem zrobić salse” i tak powstała karbonara (czyli makaron z mięsem xD)

Już mówie że nie musicie oby dwóch robić: wybierajcie które chcecie ;P PAAAA :**
Jeśli ktos nadal potrzebuje wyjaśnień to niech pisze :)

Odpowiadam na pytania:
Dzinksowej: -tak możesz dać więcej niż jeden rysunek ;)
- i tak może być para Duncan+JD :P

   

6 komentarzy:

  1. ja jak na razie do graficznego ;)) to chyba oczywiste, a napisać to jeszcze się zastanowię, przeczytam sobie odcinek ;p ale mam jedno pytanko... można dac więcej niż jeden obrazek?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko, a, mam jeszcze jedno pytanie xD para duncanxJd może być? nie wiem, może ich też narysuję ;p jak bedzie mozna, ale strzelam, że raczej będzie, ale lepiej się spytać, prawda?? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się nad tym zastanowię. Nie wiem czy w ogóle będę miała czas wziąć w tym udział. Teraz to się u mnie porobiło. Mam dużo nauki no bo teraz już jestem w 2 klasie gimnazjum, piszę Kuchnię Totalnej Porażki a w weekendy też nie mam czasu. Jestem ostatnio teraz jakaś taka zabiegana. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. 私 Ja do graficznego XD

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Nowa notka XD

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie nowa nocia ;*

    http://dzinksowa-porazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D