Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

niedziela, 1 kwietnia 2012

No to ...

dobra, koniec tego dobrego ... mam dośc ... mało fanów, zaledwie 16.ooo wejść ... nie mam weny ... no cóż, tak to jest ...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nara
*
*

*
*
pozdro
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
szczęść bo
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

doobra koniec tego wydziwiania xD
PRIMA APRILIS!!
no chyba nie myśleliście że naprawde bloga zostawie xDD
notka będzie jutro albo nawet dziś wieczorem :P haha ja mam zawsze wene!! i nie opuszcze tego bloga dopłuki będe mieć wene i fanów!! :DD ale pogoda nam zrobiła prima aprilis xD kurna śnieg!! O____o

4 komentarze:

  1. Hahahaha xDDD Ja sobie czytam ze zostawiasz bloga i przypomniało mi sie jaki dziś dzień xDDD Dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheheee... Sylwia ty mnie nie strasz =D xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie strasz mnie wariatko ! Serce mi stanęło dęba xD OMFG.. zabiję cię kiedyś.. obiecuje ci to !

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D