Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

niedziela, 11 listopada 2012

ROZDZIAŁ XLVIII „PARTY HARD”

noooo Hey Hi Hello :D konkursik i po konkursie :D ale w sumie nadal będe nagradzać ciekawe komcie ^^ tym razem nagrode za najdłuższy komentarz wygrywaaa ... Ang ;D ile tych słow? 1550 dajmy xD bo już dokładnej liczby nie pamiętam xD Ale nagrode otrzymuje też Moonia za najzabawniejszy komentarz ;D nie martwcie się, dodam was jak najszybciej się da ;D  a przynajmniej się postaram xD tooo żeby nie przeciągać zapraszam na rzdz :D


Violette watching you …

-po co mam się przebierać, źle mi w tym co mam na sobie?- pytałam, grzebiąc w szafie.
-nie ale … może dla odmiany włożyłabyś sukienke?- zapytał brunet, który właśnie rozglądał się po moim pokoju.
-może dla odmiany ee nie?- wychyliłam głowe z szafy po czym znowu zaczełam szperać.
-weż coś seksownego, jak oczywiście masz xD- powiedział po czym prasnął się na łóżko. Migiem rzuciłam się na niego i zaczełam go prać poduszką.
-jesteś okropny Henderson!!- warczałam i biłam go coraz mocniej poduszką a ten tylko się śmiał. Debil :P
- noo weeż hahahaha no żartuje nooo!- chwycił poduszke po czym chwycił i mnie i przytulił do siebie.
- puśc mnie wariacie!!- zaczełam się śmiać a on mnie zaczął łaskotać O___o- aaaaaa!!! Hendersooon!!- wyrwałam się i spadłam z łóżka.
- panno Goldie! Co pani robi na ziemi! Proszę się przygotowywać ;D- odparł Logan po czym podniósł mnie i popchnął do szafy.
- panie Henderson, jest pan dzisiaj strasznie wkurzający- wywaliłam na niego język po czym chwyciłam kilka rzeczy do ręki i pobiegłam do łazienki- Radgool, pilnuj go- wskazałam na psa, który wtedy przyszedł do pokoju po tym jak usłyszał nasze krzyki. Popatrzyłam na uśmiechającego się Logana po czym weszłam do łazienki. Kilka minut później wyszłam z niej i udałam się do pokoju. Zastałam Logana, który bawił się z Malinką na łóżku. Przystałam koło drzwi i wpatrywałam się w nich z uśmiechem.
- zostaw tego biednego kota- zaśmiałam się i podeszłam do niego. Kiedy spojrzał na mnie, chyba troche go zamurowało xD no co … miałam niebieską bluzke z jednym ramiączkiem, w brylancikach, czarne poszarpane krótkie spodenki po czym tak … koturny siostry ;D a na głowie burza loków ;D badabum! :P i oostry makijaż :) - ta wiem, nie mam nic seksownego xD. Muszę się zadowolić tym- odparłam ze śmiechem.
-no jakto … przecież .. ee … wow- wydukał po chwili a ja się zaśmiałam
- patrz, jestem wyższa od ciebie :D- podskoczyłam kilka razy.
-no chciałabyś- otrząsnął się – dobra, idziemy do auta-
-ee mojego?- zapytałam zdziwiona.
-yy nie mojego wiesz- zaśmiał się- no idz idz-
-ale ja prowadze- oznajmiłam po czym weszłam do auta.
-serio w koturnach?- zapytał, zamykając za sobą drzwi.
-Log wiesz jak ja dobrze umiem prowadzić, nie?-
-no … wiem … -zapiął pasy po czym wziął głęboki wdech- aa … co z Noah?-
-Noah?- zapytałam po czym wsadziłam klucz do stacyjki- wyjechał z chłopakami w trase po Kanadzie na miesiąc. Będzie po Halloween- odparłam po czym ruszyliśmy
-mhm ...- kiwnął głową
-ee gdzie mam jechać?- zapytałam po chwili.
-do willi- oznajmił z uśmiechem.
-nie rozumiem was … najpierw mnie z niej wyrzucacie a później mówisz żebyśmy tam jechali ...-
-już nie zadawaj tyle pytań tylko jedź- zaśmiał się po czym wywróciłam tylko oczami i ruszyłam. Kilkanaście minut po tym dotarliśmy na miejsce. Dziwnie się wydawało cicho … brama otwarta, Pociąga nie ma …
-czy … coś się stało?- zapytałam, powoli otwierając drzwi od auta i rozglądając się.
-nic się nie stało, a co się miało stać?- zapytał po chwili Logan, ciągnąc mnie do willi- wchodz- oznajmił i wskazał na drzwi.
-okeeey ...- popatrzyłam dziwnie na Logana i powoli otworzyłam drzwi.
-NIESPODZIANKAAAA!!- rozległ się krzyk po czym zobaczyłam pełno ludzi w willi. Byli to byli uczestnicy z TP :D dom był pełen ozdóbek i kolorowych reflektorów. A no i lasery! :D miałam taki zachwyt że masakra!!
-aaaaaa!!- pisnełam i podskoczyłam- kocham kocham kocham!! … a z jakiej to okazji?- udałam głupią a wszyscy zrobili facepalma XD
-Vai nie dobijaj xD wszystkiego najlepszegoo!!- wrzasneła Sylwia.
-aaa to oto wam się rozchodzi xDD – zaśmiałam się- aa balony!!- wskazałam na kilka balonów, które były powieszone.
-to wina Kendallaaaa- zanucił Carlos i wskazał na niego.
-dobra ludzie, party haaaard!- krzykneła Pati po czym zaczeła się imprezka!! w willi chyba nigdy jeszcze nie widziałam tylu ludzi XD no i nie widziałam tego miejsca tak oświetlonego. Wszędzie stały głośniki a na podwórku … scenaa!! prawdziwa scenaa!! i mikrofoon ^O^ jarałam się tym ogólnie z pół godziny xD po tym jak już oblukałam wszystko i wszystkich xD , podeszłam do chłopaków.
-wariaci moii dziękuje!!- przytuliłam się do każdego po kolej- nie musieliście-
-oj tam, drobnostka- machnął ręką James.
-takie wielkie małe party dla ciebie z okazji urodzin ;D- oznajmił Kend i przytulił Sadie.
-ale .. bezalkoholowa- wtrąciła się Sylwia.
-coo? … ej kogo to był pomysł?- zapytałam a wtedy wszyscy popatrzyli na Logana, który akurat udawał że patrzy gdzie indziej.
-... co?- zapytał, udając zakłopotanego.
-okropny jesteś Henderson- zaśmiałam się i klepnełam go w ramie.
-pamiętasz co było ostatnio? Nie chce powtórki z rozrywki- oznajmił po czym uśmiechnął się.
-okeeey okeeey- wywróciłam oczami.
-solenizantkooo- usłyszałam głos Johanna i … poczułam ją na sobie xD
-Johanna … nie przy ludziach xD- podniosłam się z ziemi i uwolniłam się od niej
-mamy dla ciebie nowine- odparła JD.
-noo słucham ^^-
-eeeh … Eric jest w pace, Trewor też- zaczeła JD- a The First Night nie ma ani basisty ani wokalisty-
-czyli że … rozpada się?- zapytałam smutno.
-niee!! ja jestem basistką a JD wokalistką ;D- odparła szybko Ana.
-serio? Wooow ciesze się!!- przytuliłam je.
-i właśnie wyjeżdzamy w trase … za dwa dni- odparła JD- na pół roku ...-
-na … ile?- zapytałam smutna- zostawicie mnie samą z Sylwią?-
-a Gwen?- zapytała JD.
-pojechała z Trentem w trase ...-
-nie martw się, masz przecież ich- wskazała wzrokiem akurat na Logana.
-jaaasne xD- zaśmiałam się po czym przytuliłam je jeszcze bardziej.
-dobra ludzie!! wiem że jesteście głodni więc czas na tort!!- krzykneła Pati i przyjechała z jakimś wuzkiem.
-już tort?- zapytałam ze śmiechem- dopiero weszłam xD-
-wiem ale chce żebyś jak najszybciej prezenty zobaczyła :D- odparła z zacieszem.
-ja się was zaczynam bać- oznajmiłam i podeszłam do wuzka gdzie był mój tort … w kształcie gitaryyy *O*- aaaaa!! jaki boskii!!!- pisnełam, jak go zobaczyłam- aż żal go jeść xD- wtedy zobaczyłam że wszyscy nabrali powietrza żeby zacząć śpiewać- nie próbujcie mi nawet śpiewać sto lat!- krzyknełam- bo taka skrępowana się czuje xDD-
-phahah tyy? Serio?- zapytała ze śmiechem Sylwia.
-pasemkowa skrępowana?- zobaczyłam Duncana który podniósł cwaniacko brew.
-wypchaj się Duncan :P-
-hmmm to mam pomysł^^- oznajmił Logan po czym wziął wuzek i popchał go do sceny. Popatrzyłam na niego dziwnie po czym wszyscy poszliśmy za nim- no! Chłopaki! Chodzmy na scene!- po czym z chłopakami znalazł się na scenie- dla ciebie Vai- powiedział to takim tonem że aż … gorąco mi się zrobiło xD kurcze. … opanuj się!! xD no i co zaczeli śpiewać? No jaha że Windows Down!!
-śpiewają o bokserkach!- krzyknełam do Sylwii, skacząć xD
-niee śpiewają coś o oknach xD- odparła Sylwia.
-nieeee!! śpiewają coś o woohoo!!- wtrąciła się Pati.
- patologiaaa!- szepneła Sadie ze śmiechem.
-niee o tym nie śpiewają- odparłyśmy w trójke po czym ona się zaśmiala. Kiedy skończyli śpiewać, krzykneli jeszcze „WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO VAI!” i zeszli na dół.
-no! Zdmuchnij świeczki i pomyśl życzenie!- odparła Sylwia.
-wiem jak to działa- wywróciłam oczami i zaczełam myśleć nad życzeniem – hmmm … - popatrzyłam nagle w strone Logana i uśmiechnełam się do niego. On odwzajemnij mi uśmiech … zaraz co ja robie? Wrr .. .skup się! Wymyśliłam jakąś bzdure po czym zgasiłam świeczki jednym dmuchnięciem. Wszyscy zaczeli mi klaskać
-ojej zdmuchnełam świeczki xD nie przeskoczyłam przecież Mont Everest- zaśmiałam się.
-to teraz prezentyy!!- podskoczyła Pati.
-Pati daj mi zjeść tort xD- oznajmiłam.
-a to za to że jesteś Violette- powiedziała po chwili Sylwia po czym wsadziła mi głowe do tortu! -.-''-u nas jest taka tradycja że co roku wrzucam jej twarz w tort- zaśmiała się.
-no co ty Sylwia- zaśmiał się Logan, kiedy podniosłam głowe całą w lukrze- biedny tort xD-
-Henderson wkurzasz mnie dzisiaj- wywaliłam na niego język.
- i zawsze jest tak że ten który pierwszy się do niej odezwie to zliże jej lukier z policzka ;D- powiedziała czerwonowłosa z uśmiechem.
- … że co?- podniósł brew Logan.
- w tamtym roku zlizywał mi pies lukier z twarzy xD- zaśmiałam się.
-biedny pies xD- zaśmiał się James.
-ale wy macie ubaw- kiwnełam głową ze śmiechem.
no ojoj już :P- wywalił na mnie język Logan po czym zlizał mi troche lukru z policzka- mmm dobry tort ^^-
- czemu policzek? Na ustach miała więcej!- wtrąciła się Pati.
- ee ona ma chłopaka – oznajmiła JD.
-no wiem- kiwneła głową Pat- ale go tu nie ma xD- kiedy sobie tak dyskutowały, wziełam troche tortu do ręki po czym prasnełam Sylwie w twarz xD
- to też tradycja xD po tym zawsze ją czymś brudze. Tym razem tort był pod ręką- kiwnełam głową.
- moge zlizać? ^^- zapytał James, podchodząc do Sylwii.
- ee no … jasnee ^^- odparła cała szczęśliwa.
- tylko uważaj! On jest chory na lalusiowatość! Może cię zarazić! A nie … za póżno xD- odparłam ze śmiechem. Po kilkunastu minutach, kiedy już zmyłyśmy wszystko z twarzy, wreszcie, po naleganiach Pat, zaczełam rozpakowywać prezenty.
-hmmm … „dla najdroższej i największej mendy życzy kochana kuzyneczka Sylwietta”- przeczytałam karteczke po czym popatrzyłam na tego nicponia, który uśmiechał się do mnie i machał xD wywróciłam oczami po czym wziełam do ręki dość duży i ciężki prezent i powoli zaczełam go rozpakowywać- no nie ...- szepnełam po czym rozdarłam do końca opakowanie – o ja cię pitoleeee!!!- krzyknełam, wyciągając z futerału … gitareelektrycznąą!!! aaaaaaa!!!!!!
-współczuje sąsiadom- szepnął James.
-Dzięki, ja sobie też - odparł Dennis ze śmiechem xD
-a no i oczywiście piecyk^^- odparła Sylwia po czym wskazała na duży piec do gitary.
-gazowy?- zapytał ze śmiechem Carlos.
-nie, na węgiel :P Sylwiaaaa!!!- wtuliłam się w tą czerwoną wariatke i wyściskałam ją ile wlezie.
- ło … to nas udusi xD – zaśmiał się Logan.
-zależy o co wam chodzi- podniosłam brew po czym wziełam następny prezent- „nie pal tyle maryśki, twoja Pati”- podniosłam głowe ze śmiechem-ooo ^^ na prawde wezme to sobie do serca- odparłam po czym wszyscy buchneliśmy śmiechem.
-nooo nie ględz tylko otwieraj- odparła już zniecierpliwiona Pat. Powoli zaczełam otwierać też dość duży prezent- ludzie, po co takie duże prezenty! Ja przecież jutro nie umieram xD- zaśmiałam się.
-nie chcesz? Moge gitare zabrać- odparła cwaniacko Sylwia.
-nie nie nie, zostaaaw!! mój GoHard nigdzie nie idzie- odparłam.
-iii już ochrzciła gitare xD- zaśmiał się Logan.
-nawet nie byłem na chrzcinach- zrobił smutną minke Maslow po czym buchneliśmy śmiechem xD
-o jaa!- krzyknełam- karaokeee!!!- zaczełam podskakiwać.
-tu są zawarte 2 głośniki, 2 mikrofony i takie coś do wyświetlania tekstu- tłumaczyła mi Pat.
-takie coś- kiwnełam głową ze śmiechem- okey, dajmy na to że jaże- zaśmiałam się po czym wtuliłam się w nią- dobra, teraz Sadie …- popatrzyłam na nią z uśmiechem- hmmm „woohooo bokserki w dół! By Sadie”. Ooo! Wreszcie coś konkretnego- zaśmiałam się po czym powoli otworzyłam prezent.
- to jest taki dodatek do karaoke: dajesz tu mp3 i wybierasz piosenke, a ona leci ci przez głośniki i możesz do niej śpiewać- odparła Sadie.
-ale boskooo!!- wtuliłam się w nią- dziękiii!!!-
-radze zmienić dom- szepnął James do Dennisa.
- ja bym radził zmienić miasto- szepnął z drugiej strony Logan.
-ej ludzie a skąd wiedzieliście że lubie śpiewać?- zapytałam, ściskając je.
-aaa ptaszki poćwierkały- powiedziała Pati po czym nie wytrzymałam i buchnełam śmiechem xD- nie takie ptaszki Vai! - broniła się Pati a ja od śmiechu już nie mogłam xD
-pozwól teraz madame że cię porwiemy- oznajmił mi Logan po czym cała czwórka popchała mnie do garażu.
-hardcore w garażu!- krzykneła Pati
-chyba raczej gangbang!- zaśmiałam się po czym weszłam z nimi do garażu a oni go zamkneli- … a jednak miałam racje- odparłam troche przestraszona.
-Violette ...- popatrzyli na mnie po czym wybuchli śmiechem.
-a więc Vai … wszystkiego najj!- krzyknął James po czym otwarł jakiś wielgachny tajny schowek. Kiedy zobaczyłam co oni dla mnie mają, myślałam że rypne tam …
-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! TO JEST MONSTERTRAAACK!!!- wydarłam się i zaczełam skakać jak głupia xD
-powiem ci tak, my z chłopakami daliśmy tak troche mniej- oznajmił Kendall- tak szczerze to Logan dał najwięcej- wskazał na bruneta.
-no mieliście jej tego nie mówić- wzruszył rękami.
-chłopakiiii!!- przygryzłam warge i wyprzytulałam ich troje, a Logasia zostawiłam na koniec. Dosłownie rzuciłam się na niego i mocno przytuliłam, tak że aż trzymał mnie na rękach i chyba nie mógł oddychać … aale to już jego sprawa xD
-mogłeś jej nie mówić to przynajmniej i nas by tak wyprzytulała- mruknął James.
-tyyyy masz się do kogo przytulać- zaśmiał się Carlito.
-dobra, już puszczam- zaśmiałam się i puściłam Logana, nadal jednak trzymającego mnie na rękach.
-o boże jaki ścisk węża- szepnął Logan łapiąc oddech xD
-według mnie należy mu się coś jeszcze- powiedział James.
-Jaaaaames- odparli ci dwaj a ja wywróciłam oczami i zeszłam z jego rąk po czym przytuliłam go znowu xD
Pytanie:
jak myślicie, dobrze zrobili że chłopcy dali jej taki prezent? xD wiem że odpowiedz będzie "NIE, ZGŁUPIELI XD"
PZDR :*

8 komentarzy:

  1. Brawa dla Ang!!! Też bym chciała pisać tak długie kometarze jak ty :P Ale juz tak bywa i nie umiem pisac tak...
    Brawa też dla Moniki!!! Ja pisze takie sztywne te komentarze... pewnie przez to że mam kołek w dupie i chodz jak zombie xddd
    Jedziemy ludzie!!! Wsiadać do zaje autobusu gdzie puszczają cały dzień Gangnam Style a LMFAO tańczą w samych obcisłych majtkach!!! Lady Gaga projektuje kostiumy a Harry Poter podaje napoje i przekąski! Ten zaje autobus jest mój... nawet nie próbować go ukraść.. aby do niego wejśc trzeba tylkooo przynieść Żywca Zrrój cytrynowego!!! Zaczynamy wycieczkę po willi BTR!:
    Violette i sukienka?! No chyba cie pogrzało mały warczący i przeuroczy zwierzaczku xd Dać Vai sukienkę to jak... kazać koniowi założyc kapelusz który miga i śpiewa "jesteś szalona". Do tego jeszcze jakiś seksiaste kozaczki z napisem "przelec mnie baby" ^^ Lepiej nie szalejmy z tą kiecką...
    Wohohohoh żucamy sie na łóżko? Kocham tooo! Ja i Ty... do tego poduszka i skakanie po łóżku?... mraaaau ^^ skarbie wiem co to znaczy :D
    Logan ty chamie głupi -.-' Jak ty sie zachowujesz przy tak pięknej młodej damie... hahahahaha żart roku xd Wiem że jestem mega zabawna xd
    Pies wyczuł gwałt więc przyleciał jak szybko mógł xd Ciekawe by było jakby zaczął tańczyć macarene xd hahahahahah padłabym wtedy xddd
    Logana sparaliżowano? Trzeba zobaczyć czy coś mu nie staneło... wiecie że dzisiaj jest 11 listopada więc spiewamy hymn! Całośc bacznosć... do hymnu... Jeszcze Polska nie zgineła kiedy my żyjemy. Pewnie pomyslał że czas na stanie wiec salutuje mu ptak xd Nie pomyślcie o czyms zboczonym wy łobuzy xd
    Juz do auta?... łooooo jakie akcje tu się toczą xd Teraz tylko wybrać auto! Moje, a moze twoje?... i na cały głos Bara bara baraaaa... xD Pójde do pieklaaaa...
    Noah nie ma to już Logan obmyśla plan jak tu dorwac vai... Kup jej kurczaki z KFC i jest twojaaa!
    Nie ma pociaga?! Pewnie zwalcza zło w swojej zaje pelerynce i rajtuzach!!! Dajmy mu jeszcze okulary aby był taki tajemniczy ^^ Laski to lubią... xD
    No kto by się spodziewał gości w willi BTR... moim zdaniem powinni zrobić tam hotel xd Już lece się tam zapisać!!!!
    A jednak wystraszyla się tych balonów... skubanaaaa... moze jeszcze spacjalnie założył różowe?! w krztałcie 1D ?! xddd
    Chwila co?! Bezalkocholowa!? LOGAN ZABIJE CIĘ!!!! Jak można zrobić mi taką krzydę co?! Mogłeś poeiwdziec ze mnie nienawidzisz!!!... teraz muszę iśc po prochy -.-'
    Johanna z JD w TFN ?! OMFG to będzie odlot xd Wszyscy jezdzą sobie w trasy... już je sobie wobrażam xd Albo wole nieeee xd
    Jaki zaje tort *O* Ja chce torta w ksztalcie torta ^^ o smaku torta!!!... Matkoooo... pocąłowłabym każdego kto by mi dal taki tort !!! :D
    Zaślpiewali jej Windows Down?... pfffff... szacun by byl jakby zaśpiewali po chińsku "panie Janie"... wtedy bym pokłoniła sie przed nimi... xD
    Widać że grupka bobasków w pieluszcie lata koło Vai i Logana... bombardują ich strzałami ^^ To takie słodkie jak kichajaca pandaaa *____*
    Zlizywanie tortu z twarzy?... Też tak chceee noooo! U mnie jest tylko jedzenie totu jak normalni cyliwizowani ludzie -.-'
    James jaki chętny do lzania xd Język już mu lata :D Czemu wszystko wychodzi dwuznacznie?! To jest już chore i już!
    Gitara?! Sprzęt do karaoke?! cos co wyświetla słowa?! i jeszcze mp3?!?!?!... mi na urodziny kupili czekolade... która była w połowie zjedzona... i przeterminowana o 3 lata -.-' Nikt mnie nie kochaaaa xd
    W garażu juz to przerebialam... kilkanaście razy xd Nie spodziewałaś się tego Sylwietto co? xddd
    MONSTERTRACK!!!!!... jakie to ma wielkie koła łoooo *O* Dlaczego nie mam takiego w domu?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozjechałabym kilku ludzi... i te wszystkie rzeczy które są bleeee...
    Wszyscy duspimy Loganaaa!!! Olej szkołe tul Logusia ^^ Takich seksiaków trzeba tulić ponieważ są niedopieszczani przez matki i baby w ciązy...
    MY CHCEMY CAŁUSA KTÓRY MA BYĆ CAŁUŚNY ŻE O MATECZKO BOSKA!!!! Ma być kuzwa ten pocałunek bo zabije!!! Noah znajdzie sobie inną... a oni sa tak seksiaści że płakać mi sie chce *__*
    Podsumowanie następującego tygodnia!:
    1. Impreza - jest crunchips jest impreza ludzie!!! I policjanci tańczący Coco Jambo!
    2. Logan - dusimy go aż wyjdzie z niego jajko z nispodzianką! :D
    3. BTR - no kuzwa czekam na was w szafie ogladajac Muminki!
    4. Angel i Monika - udzielcie mi swojej opaczowej wiedzy o zaje komentarzach i wow!
    5. Alkochol - Logan zabije cie za to kuzwa nooo! Już się zddenerwowałam...
    6. Vai i Logan - SŁODZIAKI NOOOO!!!! Kocham ich bardziej niź ninje o poranku! :D

    Pytankoooo na śniadanko ludziska! I moim zdaniem dobrze że dali jej ten prezent! Wyobraście sobie co moze dzieki niemu zrobic!
    - przejechac wszystko co różowe i bleeeee
    - zrobić najazd na bank aby wybudować więcej KFC!
    - zabić debili którzy zakładają skarpetki do sandałów... grrrrr
    - plastiki to zło!!! Farbowane blondyny gincie!
    - a moze by tak rozjechac szkole?... TAK TAK TAK!
    - i może by tak zrobić najazd na 1D ? JESTEM BOSKA ŻE TO WYMYŚLAM!

    To koniec na dzisiaj ludzie... dziękuje że wysłuchaliście tego nadmiernie głupiego komentarza...Niestety nie mam takiego daru jak inni :(
    Życze ci jak najwięcej rozbieranych chłopaków... najlepiej seksiastych a nie z brzuchem piwnym xd Oraz kocham cie! x3
    Pozdrawia fanka wind! xdddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Pati jak oficjalnie się zaczyna milutko :D.
      I ty jesteś prze zajekurwabista więc nie mów że jesteśmy lepsze!Masz świetne teksty więc przytulamy Pati! *Tuli, ale najpierw jeb głową w monitor*.
      No więc ty zostałaś przytulona a mnie główka boli (płacze... ze śmiechu)
      On wcale nie jest głupi jest śmietny dopiero po 15 minutach się uspokoiłam!
      -Moonia

      Usuń
    2. Pati.. Ty masz inny dar.. Umiesz rozśmieszyć człowieka do łez ;D Za to cię przecież kochamy :)

      Usuń
  3. No hello Sylwietta ^^
    Jee ^^ Wygrałam ^^ To było 1543 jak coś, ale już w to nie wnikajmy xD Najważniejsze że był super konkursik i nareszcie pierwszy raz w życiu coś wygrałam xD Hahah nie dziwię sie xD Wszystko jest możliwe, jak się jest takim głupkowatym xD I tym razem nie powtórzę że to wasza wina/zasługa xD
    Oooo :) Gratuluje Mooni :) Należało jej się ^^ KOCHAMY CIĘ ! :D

    Niech Vai włoży sukienkę ^^ Będzie taka mrrr kicia xDD Zaczynam gadać jak Logan ze skype'a xD Tylko nie to.. Chodź.. To ja zaczęłam to "piękną miłość" xD Nie przyznaję sie do tego xD
    Hahah Dobre Henderson xD Takie seksowne mrrr ^^ Hahhaha znów mi się przypomniało, że nie mogę pisać Henderson bo mi się przypomina "Logan PHILLIP Henderson" xD p jak gęstość nie? xD
    Bitwa na poduchy !!! ^^ weeeee jak ja to kocham xD Najlepiej się bawi z chłopakami, bo oni nie mają wyczucia i walą jak w worek treningowy xD
    Uh la la la ^^ Nasza Vai to jest sexi babka ^^ Nie no.. Ja też chce -.- xDDDD
    Tak Vai.. Wiemy, że nie masz nic seksownego, ale namiot Loganowi umiesz postawić xDDD
    Jak znam Logana to się pewnie boi z Vai jeździć.. Kto by się nie bał? xD Z taką wariatką to każdy boi się jeździć.. w jednej chwili można aniołkiem/diabełkiem zostać xD
    Oooo ^^ Jak słodko :) Vai się podoba to jest najważniejsze :)
    Impreeezka.. MOGĘ WPAŚĆ? ^^ Zachowuje się jak osioł ze Shreka xDD
    Scena *O* mikrofon *O* ja chceeee taaaam ! *______* ihihihihiih ^^ Ja to bym miała zaciesz dopiero xD
    Oooo Henderson ! Przegrabiłeś sobie ! Nie ma alkoholu.. nie ma zabawy :/
    Wiesz jak to brzmi.. "poczułam ją na sobie" ? Nie? To szkoda xDD jakby zmienić "ją" na "go" i "na" na "w" to inna sprawa xD
    Wszyscy zostawiają Vai.. Milutko, milutko.. Ale.. Jak można ją zostawić samą z Sylwią?! To będzie istny koszmar.. Już jej współczuje.. Biedna Sylwia.. xDD
    Hahahha tort w kształcie gitary to znów mój pomysł był xD I mam na to dowód ! Komentarz u ciebie na blogu ! muahahahahh xD Okradasz mnie z pomysłów ... :(
    Ja też nie cierpię jak mi śpiewają 100 lat -.- Boże jak ja się źle wtedy czuję..
    *OOOOOOOOOOO* Dla.. ciebie.. Vaaaai.. rozpływam się xDD
    "Vai: WOO HOOO ! Bokserki w dół panowie ^^
    Chłopcy: teraz?!
    Vai: nooo ^^" xDD
    Ooo.. Coś się dzieje między Loganem i Vai ^^ Coś miedzy nimi będzie ! :D
    Hahaha Logan liże Vai.. xDDD Jak to brzmi xD
    Aaaaaaaaaaaaaaaaa ! Elektryczna gitara !!!! *___* Czaaaarnaaa.. jaka śliczna :)
    Kaaraaokeee *___* Ja się dzisiaj przez ciebie rozpłynę ! xD
    Ja też chce takie prezeeentyyy ! xD Będę zazdrosna xD Nic od mojego narzeczonego nie dostałam na urodziny -.- foch xD
    Hahhaha Pati tylko o jednym xD Hardcore w garażu.. tego jeszcze nie było xD
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! *zawał* Monstertrack?! O matko boska *__* Pamiętam jak Logan kupił Vai monstertracka xD O boże.. jak to dawno było xD
    Hahahah właśnie ! James ma się do kogo przytulać xD

    Pytanie:
    Dobrze zrobili.. Dlaczego nie? Ale jak coś rozwali to będzie ich wina xDD

    Dziś bez podsumowania bo nie mam pomysłu xDD

    Fanka Logana i Vai <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe xD Ale śmiechowy rozdział! Po prostu MEGA! Wielbię cieeeebieee! W kaaaażdym momeeeencie!! xD Ja po prostu KOCHAM CIĘ za takie pomysły! Ale mi humor poprawiłaś! Na caaaały tydzień! :D Jesteś fantastyczna! Dobra, może już przestanę cię chwalić (choć mogłabym tak wieki :]), bo wpadniesz w samouwielbienie ;D A co do prezentu chłopaków, to nie wiem, czy powinni jej dawać tego monster tracka. W końcu Vai może do głowy przyjść wszystko! A co jeśli kiedyś wkurzy się i rozjedzie im dom? Chciałabym wtedy widzieć ich miny, a zwłaszcza "sponsora Logana" xD Iiiii mamy kolejny hardcore ;D w garażu! WooHoo! Czekam na nn ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. Wohoo!! Vai ma monstertracka ROZWALIMY CAŁĄ DZIELNICĘ BTR pożegnajcie się z swoją willą !!! Wohoo^^
    Taa debile kto normalny daje wariatce monstertracka...? w sumie ja bym pewnie dała taki prezent po tym jak już bym kupiła najlepszą kamere i zdjęła przykrywke z objektywu krzycząc "Vai gazu !!! ^^ teraz to się będzie działo będziemy słwane jak tylko wrzucę to na You Tube"
    Fucking Yeah !!!
    huehuehuehuehue Logan Vai kiedy można się spodziewać waszego związku ? Nie mówię od razu że ma to być związek małżeński aleee... no moglibyście już zrobić jakiś krok !! :D
    James ty masz Sylwie teraz wara od Vai ona jest Logana !! Tzn jak na razie to Noaha... no właśnei " narazie" ^^ Muhaahah
    Yeah hardcor w garażu... ejj to już chyba było ..hmmm hardcor w monstertracku !!! Albo nie Vai by zabiła :D Kto nie ryzykuje nie zyskuje.... hmmm zyskuje ? co można zyskować? no chyba z że brzuch małego bobaska a w bonusie jeszcze jednego bobaska BLIŹNIACY Yeah !! aaalbo BLIŹNIACZKI!!
    haahah xd
    Pat Sylwia a tak wgl to który to już miesiąc ? O__o hahaha
    Świetny rodziałą czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.adussangelika.blogspot.com/2012/11/libster-blog-award.html Zostałaś u mnie nominowana :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D