Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

poniedziałek, 1 czerwca 2015

SPŁOJLER!

Po wielu miesiącach nieobecności … bo długiej przerwie na nauke … hehe dobre, ale tak na poważnie! Wielka przerwa już za nami! Werwa trochu wróciła a trochu jeszcze gdzieś tam się wymiguje by znów uciec! Więc, zanim ucieknie, czas na mały spojler!!
                                                                          TU TURURUUUU!
NARRATOR- po długiej gonitwie za Vai i jej pomysłami, wreszcie ją odnajdujemy. Jednak …
VAI- kim jest Violette?
NARRATOR- traci pamięć!
LOGAN- to jest jakiś żart …
NARRATOR- przyjaciele zaczynają się posuwać no …
JAMES- wychodzimy na jakies kazirodzkie sieroty!
NARRATOR- troszkę za daleko.
LOGAN- sami poddaliście mi pomysł by zobaczyć kogo by wybrała!
NARRATOR- do czego jeszcze posunie się paczka?
JAMES- trzeba odnaleźć jej Monstertrucka.
NARRATOR- by przywrócić jej …
KENDALL- Vai, poznaj One Direction.
NARRATOR- swoją …
SYLWIA- Vai, to jest Noah.
NARRATOR- pamięć.
PATI- a jeśli ona na zawsze straci pamięć? Co wtedy?
KENDALL- No cóż … to wtedy będziemy się martwić.
NARRATOR- a co ona może sądzić o całej swojej paczce?
VAI- banda wariatów. Na serio … ten dom powinien się przetworzyć w psychiatryk.
NARRATOR- do czego może posunąć się „nowa” Violette?
SYLWIA- Vai coś ty zrobiła z włosami …
NARRATOR- i jak odnajdzie się w tej „niesfornej” rodzince?
VAI- nie wiem dlaczego ale wyglądacie podejrzanie zakochani. A przecież jesteście rodzeństwem.
PATI- bo to braterska miłość!
NARRATOR- a może jednak zacznie powoli odkrywac prawde o sobie?
VAI- coś wiecznie mnie uwierało jak leżałam na łóżku. Patrze patrze a tu pamiętnik!
NARRATOR- a co zrobi Logan by dowiedzieć się jakim cudem Vai straciła pamięć?
LOGAN- kocham ją całym sercem i zrobie wszystko by dowiedzieć się jakim cudem straciła pamięć.
MARCO- może to przez stres.
LOGAN- nie wydaje mi się.
NARRATOR- i czy wkońcu znajdzie na to odpowiedz?
LOGAN- wszystkich was wymorduje! Ukatrupie! Podam do sądu! Jak mogliście!
NARRATOR- to wszystko i więcej w kolejnych odcinkach „Mafijnej Krwi Wariatów”! Tylko na mojatotalnaporażka.blogspot.com

Taki tam se luzny spojler :D Zapraszam do czytania dalszych rozdziałów i do motywowania mnie do pisania! Obiecałam nie zawieść nigdy czytelników więc nie zawiode! Chyba że ortografią bo albo mi jeden wszystko podkreśla albo drugi nic xd Więęęęc eeeloo! <3 Loffciam każdego, który nadał mojemu życiu sens! :)

PS: i jak obiecałam przy 100 tyś. publikuje moją zakazaną jednorazówke! Niedużo wam brakuje!! :D 

6 komentarzy:

  1. Tyle niesamowitej akcji poddającej adrenalinie krew w moich żyłach *.*
    Lucas: (z piwnicy) dlaczego gadasz o żyłach ?! Znowu dajesz sobie w żyłe ?!
    Lili: że co ?! Jaką żyłe...wtf... Ej...co...ty...robisz...w piwnicy ? Skąd my mamy piwnice...przecież były zasypane ! *.*
    Lucas: nudzilo mi sie w weeekend ! -.-
    Lili: ...Vai przefarbuje wlosy ?! O.o
    Lucas: tez ciągle farbujesz (wywracxa oczami)
    Lili: juz nie! Mam swój naturalny ciemny bląd ^^ mrr...
    Lucas: jesteś adoptowana :)
    Lili: o.O mamoooo !!!
    Na serio jestem ciekawa co sie stanie w kolejnych odcinkach *.* te emocje, ta adrenalina ! Zupelnie taka sama jak spuszczam /psa ze smyczy... i wtedy...
    Lucas: (wzrok skrzydzonego dziecka)
    Lili: ...no co?? ...nawet nie wiesz jaka to adrenalina !! W kazdej chwili może uciec !... Ale jednak nie ucieka *.* mój przycjaciel ^^
    Lucas: to troche smutne....że nie masz przyjaciół... I gadasz z psem...
    Lili: ode mnie przynajmniej pies nie ucieka!
    Lucas: to ty go zbuntowałaś przeciw mnie !
    Lili: heheheheh (psychiczny śmiech i takie tam xd )
    Czekam czekam czekam i chyba kiedyś sie doczekam nie ? ^^ ....Logan wrzuć na luuuuuz :p chillout i te sprawy...marihuaninen i.t.d xd poczuj się jak w noc świętojańską
    Lucas: co kurwa ?!
    Powodzenia w pisaniu !:D
    Mówiła (pisała) do was Lili ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha :D O matko... Ja się boję co się będzie dziać xd Przy Twoich pomysłach to nawet Vai może stać się normalna, czego nie potrafię sobie nawet wyobrazić :D
    Ale mam nadzieję, że jednak Vai zostanie sobą i powróci jej KIEDYŚ pamięć...
    PISZ ROZDZIAŁ BO ZABIJE :*

    Fanka Logana i Vai <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję się do koleżanki wyżej Vai ma wrócić pamięć i ma być z Loganem : D Ja też jestem fanką tej pary który wzajemnie się uzupełnia głupotą : DD Hmm co by tu powiedzieć robi się bardzo ciekawie : ))) No po prostu emocje jak na zbieraniu porzeczek :D Nie a tak serio wiesz czytały w sumie wszystkie twoje posty 3 razy przez nie cały tydzień i trzymałam kciuki żebyś pisała dalej no i moje modły czarownicy zostały wysłuchane z czego się baaaaaaaaaaaaaaardzo cieszę i serio nmg się doczekać nowego rozdziału ciągle wchodzę na Twojego bloga i normalnie smutno mi jak nie ma nowego wpisu.Kobieto mówię to szczerzę masz ogromny talent do pisania umiesz mnie powalić na łopatki tekstami zawartymi w rozdziałach gdzie ja ryczę ze śmiechu i dajesz to dodatkowo co jakiś czas kryminał czyli coś bardzo kocham w opowiadaniach a zwłaszcza że tam pomagał jej Logan *,* Jak to się mówi 'Mała jesteś wielka" ! Hahah nawijam jak opętana ja wiem że mnie mózg opuścił już dawno no ale wiadomo głowa ma spóźniony zapłon i daję znaki o jego braku dopiero teraz :,( Kończąc moją przedługą wymowę (Ja zawsze muszę tak dużo pisać) Kocham Twojego bloga i błagam pisz dalej !Ten blog jest cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że dzisiejszy dzień nie może być lepszy a jednak! :D Aż łezka zakręciła mi się w oku! :) Postaram się jak najszybciej spełnić twoje oczekiwania! Wkońcu mam motywacje :D <3

      Usuń
    2. Hahaha no wiesz po prostu powiedziałam co myślę bo czytałam mnóstwo na prawdę mnóstwo blogów o Big Time Rush i szczerze że to właśnie Twój był najlepszy nie mówię oczywiście że tamte były jakieś złe tylko piszesz bardzo ciekawie i śmiesznie a najważniejsze ,że zawarty jest tu wątek którego szukałam po wszystkich blogach no bo Vai jest główną bohaterką i jest z Loganem to po pierwsze no i wgl co tu mówić jest zarąbisty ! : D jakbym mogła to bym czytała Twojego bloga cały czas od nowa rozdziały i teraz jakoś jak będę miała czas w następnym tygodniu bo już ocenki będą wystawione to przeczytam sobie wszystkie Twoje wpisy od początku takie moje postanowienie ale wiem że na pewno moimi faworytami w rozdziałach jest ten w którym Vai poznaję BTR w klasie udając nauczycielkę ten był świetny potem to jeszcze ten ostatni kryminał te kilka rozdziałów i te rozdziały jak Logan i Vai zaczęli ze sobą chodzić no i Najlepszy na koniec jak Vai z Loganem zrobili żart chłopakom z "gwałtem" na niebieskiej hahahahha nie no : D albo ten tekst "Keep calm i wsuwać kurczaczki bo dostaną skrzydeł i jak red bull wstaną i wylecą" po prostu ja sobie ten tekst zapisałam jeszcze tak długo brzuch mnie po śmichu nie bolał : P a i nie można zapomnieć o tej jednorazówce rodem z horroru straszny był na prawdę jak Logan wtedy wciągnęła ta maszyna normalnie ryczeć mi się chciało za każdym razem jak ktoś ginął : ( I jeszcze była dobra jednorazówka co każdy miał grupę dzieci i opiekował się nią i te dzieci dlaczego Logan i Vai nie są razem . Świetne na prawdę genialne są Twoje rozdziały i aż chcę się je czytać : D Okey znów moja przemowa tym razem dłuższa sorki to u mnie normalne ja po prostu muszę się wygadać haha : D Wiem że słodze i to bardzo no ale takie moje zdanie i wiadomo każdy ma prawo wyrazić takowe a chcę też zmotywować Cię żebyś pisała dalej bo moje życie by w jakiejś mierze sens straciło ale piszę to no bo no bo chcę żebyś no żebyś wiedziała hahahaah : DDDD

      Usuń
    3. Haha szczerze to wiele z tych cytatow wogóle nie pamiętam xd I wcale ten Horror nie był straszny ... według wielu opinii był śmieszny xd A pierwsze rozdziały to porażka xd W obu znaczeniach :D Wiele byków i dziwnych pomysłów xd
      Haha twoje słowa mnie bardzo poruszyły <3 Będe pisała! Przynajmniej się postaram! Pomiędzy egzaminami, zakladem i bibami zdarze napisać kolejny rozdział! Mam taką nadzieje! :D

      Usuń

Everyday I'm Shufflin!! :D