Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

środa, 31 października 2012

SOUUU HALLOWEEEN ;D

NOOO siemaa ;D dziś jest Halloweeen a ja jestem chora xD dlatego postanowiłam, z nudów xD, zrobić się na kociaka ^^ iii podziękować za tyle wejść ;D
 
 
 
nie przestraszcie się, to ja xDD aaa no i dziękuje Epic Rusherce za tą słit rymowankeee ^^ motywują mnie takie komcie x3 dlatego już prawie kończe następny rzdz ;D

Ang pobiła sama sb swoimi komentarzami xD już ma 1554 słowa, chyba tyle nie? xDD ja nie wiem jak można znależć tyle pomysłów na komenta xDD
a no i dziękuje dziewczyną za pomysły które mi poddają co dzień, nawet nieświadomie xDD to wszystko wam zawdzięczam ;D

hmmm ... dobra pomysłu nie mam i nic nie narysowałam ale życze wam Happy Halloweeeen buhahaha ^^ ide oglądać chłopaków ;D Bye :*

10 komentarzy:

  1. Ty chociaż masz fajny pomysł na Halloween a ja to nic! ZERO!!! xd Cud że wogóle z łóżka wyszłam...
    Fajny kociak ^^ i wesołego Halloween! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka jesteś ^^ I masz już 26.700 wejść ^^ Jeee ^^
    Epic naprawdę miała super pomysł na komentarz.. Jak czytałam tą rymowankę to się poryczałam xD Hahaha wiem, dziwna jestem xD
    Nieee 1 543 :P Troszeczkę się pomyliłaś xD Ale to nic :)
    I nie ma za co :) Po co jestem xD Chybaaa xD
    Dzięki kochana i nawzajem :):)
    Woo Hooo ^^ Happy Halloween ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. HAPPY HALLOWEEN!! I nie ma za co :D A kociak świetny! Mrrrrau! xD Wiesz, ja to tam nawet nie muszę się głowić nad strojem, bo nie muszę się przebierać - i tak wyglądam jak nieboskie stworzenie... Jeszcze dziekuję za miłe słowa tobie i Ang. Cieszę się, że to COŚ się wam spodobało ^^ Pozdrawiam ;**
    ~Pauli$

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Halloween!! I brawo za taka liczbe wyświetleń bloga ::) hehe Angieee brawelec się nalezy dla CB jak ci sie chciało liczyc te słowa kobieto o.O .

    ps. http://btrkahenderson.blogspot.com/ Zaaapraszamm na pełen nowych emocji rozdział! I czekam na komentki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie liczyłam xD Word to zrobił za mnie xDDD Myślisz, że by mi się chciało? Jestem leń xD

      Usuń
  5. Buhahaa :D jeszcze tego nie skomentowałam O__o
    A więc tak moje Haloween było normalnie zajebiste...
    Ide sobię po ciemku od ciotki do swojego domu wracałam i nagle z nikond wyskakuje mój sąsiad myślałam że zaraz wezme nogi za pas i nawieje !! Tak mnie debil przestraszył !! A potem jakieś dzieci chodziły po domach i było " pieniądz albo psikus" w dzisiejszych czasach nie zaspokoisz dzieci byle czym nie może być cukierek musi być pieniądz !! :D
    A to jeszcze nie koniec Policje mnie odwiedziła ...!!!
    Moi koledzy miałam nadzieję, że w przyszłości będę to koledzy po fachu ale wyszło jak wyszło . Skubańcy podnieśli nam skale ocen !! -,- " I pomyśleć że chciałam się w końcu zacząć dobrze uczyć -,-"
    NO więc łażą sobie tak po moim podwórku !! beeez PYTANIA !!-,- i światełkiem świecą...
    Nagle moja siostra mówi że tata wrócił z pracy ... a ja na to
    Lili: to otwórz mu drzwi...
    Asia: ok .. (paczy jeszcze chwile przez drzwi)Mamo !!
    Mama: co ?
    Asia : Policja !!
    Mama: (takie wtf ? i idzie do gości...)
    Asia: wohohohoho co tym razem Lili ??(oczywiście tradycyjnie zmroziłam ją wzrokiem i walnęłam z poduszki)
    Okazało się że niby ktoś na nas doniósł że niby palimy plastikiem xdd Aleee To nie prawda była to tylko najszczersza na świecie pomyłka, ponieważ debile (policja) pomylili domy... Prawda że z nich cioty i pomyśleć że chciałam iść za policjantke Teraz mi wstyd za to :D MOja mamuśka musiała im nawet pokazywać czym pali w piecu hahaah co za cioły !!! Jak to się skończyło ? Przeprosili i zmyli się z mandatem do sąsiada !! KOnieeeec :D OTO MOJE KOCHANE HALLOWEEN !!
    Gliny mnie tak wystraszyli że na prawdę myślałam że coś zmalowałam i chciałam wziąć nogi za pas hahaah xd
    Nie lubięę już ich :d :p
    To wszystko na faktach !!
    Lilka :D :**


    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty jesteś śliczna <3 ___________ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten na górze dobrze gada , polać mu!

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D