Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

niedziela, 18 listopada 2012

ROZDZIAŁ XVLII cz 3 „PARTY HARD”

nooo emaaa ;D a więęc ... następna częśc party hardu ;D muhahaha ^^ i jestem najarana bo dzisiaj znowu nowy odc BTR :D hihihi ^^ jak nie rozwale czegoś to będzie cud xDD huehue ide zjeść ;D a was zapraszamm ^^

Violette watching you …

niech nie myśli że szybko zapomne o tej spluwie. Zrobie wszystko żeby ją znowu zdobyć. Ale jak na razie muszę się nacieszyć imprezką, którą mi chłopcy zgotowali ^^ po chwili znowu znalazłam się pod sceną i czekałam aż chłopaki wybiorą kolejną piosenke.
-no to dla naszej solenizantki Big Night!- usłyszałam głos Kendalla po czym zaczeli śpiewać. Uwielbiam tą piosenke!! po chwili Logan popatrzył na mnie i później gdzieś indziej i tak z kilka razy. W końcu załapałam i podbiegłam do gitary. Ahaaa kumam!! podpiełam ją i kiedy nadszedł refren, zaczełam na niej grać! ;D takie imprezy to rozumiem!! poza tym teraz Logan będzie dla mnie miły, żebym przypadkiem nie weszła do jego pokoju i nie zakosiła spluwy … nie myśl o niej!! pomyśl że masz dobrą zabawe z przyjaciółmi!! i w sumie, po raz pierwszy, zaśpiewałam na scenie przy tak wielkiej publiczności. Kocham chłopaków za to <3
-jeszcze raz wszystkiego najlepszego!- krzyknął Logan.
-nie podlizuj się!- krzyknełam ze śmiechem i zaczełam go śturchać gitarą.
-to teraz troche poshufflinujemyyy!!- wydarła się Pati po czym puściła muzyke.
-aaaa!! LMFAO!- wydarłyśmy się razem z Sylwią. Kochamy ich!! szybko wszyscy zebraliśmy się na polu i zaczeliśmy tańczyć, a kiedy doszliśmy do momentu „shake that” zaczeliśmy shufflinować. Uwielbiam uwielbiam!
-Pat ty wiesz jakie piosenki wybrać- odparłam tańcząc, a raczej shufflinując xD
-sie wiee! Gdzie Pati tam imprezka!- krzykneła.
-raczej gdzie Pat tam party hard ;D- zaśmiała się Sadie.
-to też- odparła dumnie. Po chwili było słychać EVERYDAY I'M SHUFFLIN i zaczeliśmy tańczyć jak w teledysku. Odziwo wszyscy znali kroki xD to tak super wyglądało!! kiedy piosenka się skończyła, zaczeliśmy klaskać i już zaczeliśmy się kierować na kanape kiedy …
-a wy gdzie?!? teraz najlepsze!- krzykneła Pati.
-a nie można chwile przerwy?- zapytała błagająco Sylwia.
-5 minut, nie więcej. Ide się rozgrzać- odparła brunetka po czym pognała gdzieś.
-boże, żeby ją zmęczyć to trzeba się namęczyć- odparł James- nie wiem czy to dobrze czy źle dla ciebie Carlos-
-się przejmujesz xD- machneła ręką Sadie.
-jutro nie wstane- odparła Sylwia, kładąc się na kanapie.
-ludzie … jest dopiero 21 a wy już nie macie siły?- zapytałam, podnosząc brew.
-sama nie masz siły- mrukneła czerwona.
-ja mam! Tylko wiecie, nie chce żebyście się czuli głupio- zaśmiałam się i wstałam.
-jaka łaska- wywróciła oczami Sylwia.
-chodz młoda, trzeba wstawać- podał ręke Sylwii, James a ona migiem złapała ją i podciągneła się do góry.
-skomentowałabym to ale żal mi was- zaśmiałam się a Sylwia pokręciła głową.
-no już już- wywrócił oczami Logan i popchał mnie pod scene.
-sieeeemaanooo smerfyyy!! za chwile imprezka rozkręci się jeszcze bardziej!!- usłyszeliśmy głos Pat po czym zobaczyliśmy ją na scenie.
- ile ona dzisiaj tych napojów energetyzujących wypiła?- zapytałam Carlosa.
-bo ja wiem, ze 3?- powiedział.
- tyle widziałeś a reszta?- zapytał James.
- no to Oppa!!- po czym puściła muzyke. No i Oppa Gangnam Style! Nie zastanawialiśmy się długo po czym poszliśmy pod scene i zaczeliśmy tańczyć jak w teledysku. Oczywiście pani prowadząca stała na scenie i pokazywała nam jak tańczyć.
-czuje się jak kowboj ihaa- zaśmiałam się.
-no to zahacz jakiegoś przystojniaka- szepneła do mnie Sylwia, patrząc na Logana.
-mówiłaś przystojniaka- wywaliłam na nią język ze śmiechem. Kiedy ten taniec nas już doszczętnie wykończył, poszliśmy wreszcie usiąść.
-dobra, 10 minut przerwy minimum- odparł zsapany James.
-boże, jakbyś maraton przebiegł- zaśmiałam się po czym zajełam cały fotel.
-posuń się stara- usiadła mi na brzuchu Sylwia i jeszcze poskakała kilka razy -.-
-złaż dziadówo- zwaliłam ją na podłoge i usiadłam.
-no jak ty traktujesz swoją kuzynke- zapytał James po czym podniósł ją i posadził na swoich kolanach.
-ojoj jaka mamusia się znalazła- zaśmiałam się po czym usłyszałam … trzask balona przy moich uszach! Momentalnie się zerwałam z krzykiem i schowałam pod stół. Oczywiście wszyscy w śmiech -.-
-hahaha nie no Kendall jesteś wredny- usłyszałam głos Logana i powoli wyszłam spod stołu, ciężko oddychając.
-hhahaha no wiem wiem ale nie mogłem się powstrzymać- zaśmiał się blondas.
-Kendaaall!!- wydarłam się po czym pobiegłam po gitare.
-ooj jest niedobrze- zaśmiał się Kendall po czym, jak mnie zobaczył z gitarą w ręku, sprintem pognał na dwór- jest bardzo niedobrze!-
-zabije cięę!!- wrzeszczałam i leciałam za nim.
-phahaha to jest dopiero patologia- zaśmiał się James.
-nieee, to moja kuzyneczka ^^- odparła ze śmiechem Sylwia. Kiedy już udało mi się dopaść tego łotra i wypatroszyć go pożadnie, wróciłam zdyszana do willi i odstawiłam gitare.
-coctaila? - usłyszałam głos za mną po czym się gwałtownie odwróciłam.
-a ty co, dzisiaj będziesz latał za mną z coctajlami?- zaśmiałam się, biorąc od niego jednego z uśmiechem.
-niee ale pomyślałem że po tak męczącym biegu, będzie ci się chciało pić- uśmiechnał się do mnie.
- Logan dobrze ci radze, nie podlizuj się debelu tenisowy- zmierzwiłam mu włosy po czym spojrzałam na jego słomke a później na moją.
- .. co?- zapytał mnie, przyglądając się mi.
- czemu ty masz niebieską słomke a ja żółtą?- zapytałam, patrząc na niego.
-eeeh- wywrócił oczami po czym zamienił się ze mną słomkami- może się niczym nie zaraże- zaśmiał się.
-to raczej ja mam nadzieje że się nie zaraże - wywaliłam na niego język.
-ej ludzie! Nie stójcie mi tu i nie kurzcie mi się tak tylko chodzcie pod scene!- powiedziała Pat po czym pociągneła nas pod scene- teraz będzie najlepsze!- oznajmiła po czym puściła piosenke.
-i'msexy and i know it? Serio?- zaśmiała się Sadie.
-przepraszam, wzywają mnie- odparł Logan po czym wszedł z chłopakami na scene.
-o jacie striptinz za darmo!- wydarłam się a Logan tylko popukał się w głowe- no co!! moje urodziny to spełniacie moje prośby xD- zaśmiałam się a ci po chwili zaczeli tańczyć ale tak … seksowniee ^^ jak do tej piosenki xD poziom napalania u nas wzrósł o 100% a przy refrenie … chyba podwójnie xD no tak, ściągneli bluzki! Niby nic ale jeszcze się wodą polali! Pat myślałam że zaraz tam padnie xD a Sylwia. .. w sumie to już była nieprzytomna xD tylko ja i Sadie trzymałyśmy się na noga. Ona bo ogólnie inteligentna a ja bo … w sumie nie miałam co oglądać xD po piosence ten słoneczny patrol zszedł do nas i, z seksowną pozą, zapytał
-i jak było?-
-... zapnij rozporek James- oznajmiłam a on popatrzył na dół i szybko go zapiął.
-jaka podnieta u Vai normalnie xD- powiedział ironicznie Kendall.
-ejj gdzie ty patrzysz Goldie- ockneła się kuzyneczka i trzepneła mnie w ramie.
-tam gdzie ciekawie xD- zaśmiałam się i wywróciłam oczami- chodzcie seksiaki, wytrzyjcie się- rzuciłam w nich ręcznikami po czym poszłam po coctajl do willi.

Logan watching you …
czy Vai na serio jest taka twarda i nie ruszają ją takie widoki? Ooj trzeba to iść sprawdzić. Szybko udałem się za nią i złapałem ją przy stoliku z coctailami.
-oo przybłeda za mną się przypałętała- zaśmiała się, patrząc na mnie- i w dodatku mokra. Mówie ci,wytrzyj się- wywaliła na mnie język.
-na serio cię to nie rusza?- zapytałem, wycierając się.
-gościu, seksi klaty to nie wszystko u chłopaków. Liczy się wnętrze i charakter- oznajmiła mi i zaczeła pić coctajl.
-taa? To czemu jesteś czerwona?- zapytałem, zakłądając ręke na ręke.
-bo jest mi ciepło-
-a czemu jest ci ciepło?- podniosłęm brew.
-Logan idz się ubierz- poklepała mnie po policzku i wróćiła do reszty. Tej dziewczyny chyba nigdy nie rozgryze … ona jest tak jak kostka rubika … nigdy nie wiesz gdzie przekręcić żeby ułożył się dobry kolor.
-chłopaki!! nie ma ubierania bluzeek!!- usłyszałem krzyk Pati.
-no niee- jękneła Vai ze śmiechem.
-widzisz jaki jestem seksownyy – zaczął szpanować, jak zwykle, James.
-i widze jaki jesteś pusty- zaśmiała się Vai po czym krzykneła- chodzmy tańczyć pustaki!! ou yeah ou yeah!- i tanecznym krokiem udała się pod scene. Uśmiechnąłem się i pokiwałem głową. 
-to może jakieś disco polo co?- zapytała Pati, szukając piosenek.
-wiem wiem wiem wiem wiem!!- podleciała szybko do niej Vai po czym powiedziała jej coś na ucho.
-się robi bejbe!- po czym puściła jakąś piosenke.
-Baniau Cyganaa!!- wydarły się dziewczyny .ta piosenka była totalnie zryta ale ogólnie to co było zawarte w tej piosence się sprawdziło... xD „tu jest tak najarane że się żygać chce” tiaa spaliły nam się corndogi i kuchnia była cała w dymie xD „przyjechali gliniaże, nie otwieraj drzwi” no właśnie koło nas przejechali, ale że nie mieliśmy co polać to wyłaczyliśmy prąd,a kiedy zobaczyli że u nas jest ciemno i pojechali, to włączyliśmy by na nowo zacząć imprezke xD
-bardziej niż bania u cygana to u żyda- zaśmiała się Vai.
-no no!- podniósł brew James.
-ojj nie obrażaj mi go- wywaliła na nią język Sylwia- poza tym by się nie rymowało-
-w sumie … -zaczeła myśleć Vai. Przez całą imprezke tańczyliśmy i świetnie się bawiliśmy, a ja udowodniłem Vai że można się świetnie bawić bez alkoholu. Bam!! ;D kiedy już imprezka się skończyła i wszyscy wyszli, padliśmy na kanape nie mogąc się nawet ruszyć.
-to była zajedwabista imprezaaa!!!- krzykneła Vai, leżąc na fotelu, ledwo oddychając.
-popieram!- odparliśmy równo.
-kto jutro sprząta?- zapytał Kendall.
-oooh- rozległo się xD
-która godzina?- zapytała Sylwia, opierając się o Jamesa.
-3 nad ranem- popatrzyła na zegarek Vai.
-dobra … nie będe taki niedobry … w sumie to twoje urodziny Vai- odparłem i położyłem na stół pół litra wódki.
-tyyy!! to ty miałeś i nic nie mówiłes?- wstała i usiadła mi na kolanach, przeglądając wódke.
-w sumie to … ja też coś mam- odparła Sylwia i położyła na stole dwie flaszki limoncello- proszę, prosto z Włoch-
-wy mendy! Ja wam dam ukrywać alkohol!- odparła Pati z fochem.
-to coo … jedziemy kolejki?- zapytała hepi Vai po czym migiem pobiegła po kieliszki.
-jak tak to cię nogi nie bolą- zaśmiałem się po czym ta wróciła z kieliszkami i usiadła mi znowu na kolanach- a co, fotel niewygodny?-
-nooo …- mrukneła ze śmiechem po czym porozdawała kieliszki. 1, 2 kolejka i już po wódce … w sumie to Sadie nie piła a reszta tak po trochu. Za to Vai piła za Sadie więc dajmy że już miała 4 kolejki za sobą.
-eej pograjmy w to że na kogo wypadnie to ten musi powiedzieć coś o sobie- odparła Vai, biorąc do ręki pustą butelke wódki po czym zakręciła ją na stole.
-ty to masz pomysły- kiwnął głową Kend- otwieramy limoncello?-
-jasne!- odparła Vai a ten bez wahania otworzył butelke i wlał każdemu po trochu. Nie wiem czy to dobry pomysł ale … może się nic nie stanie. Ja w sumie już podziękowałem i wolałem nie pić.
-oo wypadło na mnie- uśmiechneła się Sylwia- a więc tak … Vai: … będe z tobą chodzić do szkoły- odparła a Vai aż się zakrztusiła.
-coo?- otrząsneła się.
-długa historia ale mama mi pozwoliła u ciebie mieszkać- oznajmiła czerwona.
-to super!!- podskoczyła kilka razy pasemkowa.
-Vai nie molestuj mi kolana, ciężka jesteś wiesz?xD- zaśmiałem się a ona wywaliła na mnie język. Sylwia wzieła butelke i zakręciła nią po czym wypadło na Pati.
-hmmm … kocham napoje gazowane!- odparła i zakręciła.
-ooo ja też uwielbiam- oznajmił James.
-są boskie!! te bąbelki- zaczełą się jarać Pati xD
-Vai, twoja kolej- śturchnąłem dziewczyne, która piła następny kieliszek.
-już już- odstawiłą kieliszek i wzieła butelke- jestem dziewicą-
-tyy?- popatrzyliśmy na nią dziwnie. No w sumie nie spodziewałem się tego.
-noo … zdziwieni?- zaśmiała się- mam swoje zasady-
-tak jak ja- odparła Sylwia-
-też jestem dziewicą- odparła dumnie Pat.
-i ja też- zaśmiała się Sadie.
-a wy chłopaki- zapytała Vai a chłopcy popatrzyli na mnie.
-no co?- zapytałem, wzruszając rękami.
-macie waszego dziewica- zaśmial się James i wskazał na Logana.
-i właśnie tacy są pożadni ludzie! Nie puszczają się z byle kim- wywaliła na nich język pasemkowa.
-a ty ile miałaś chłopaków, co?- zapytal James.
-hmmm … 15-odparła Vai na co wszyscy tak dziwnie się popatrzyli na nią-no cooo … za mało?-
- … nieważne- odparła po chwili namysłu Sylwia,
-ej zróbmy klub dla cnotliwych! Klub cnoty o! - odparła pasemkowa.
-zaczyna się robić coraz ciekawiej- zaśmiał się Carlos
-ma słabą głowe, to nie jej wina- zaśmiała się Sylwia.
-niech żyje klub cnoty!- krzykneła Pati.
-chodzcie, idziemy spać- odparł ze śmiechem Kendall- dobranoc!- pociągnął za sobą Sadie po czym znikneli na schodach.
-to my też już pójdziemy- odparł James po czym zobaczył że Sylwia tak jakby …. zasneła xD- wezme ją ze sobą- odparł kiwając głową po czym poszedł do góry.
- too my też pójdziemy- powiedział Carlos, wstając.
-zostawiacie mnie samego z nią?- wskazałem na Vai która już piła z butelki.
-no … powodzenia- odparł po czym poszedł z Pat do góry … iii … to chyba nie był najlepszy pomysł …


PYTANIE-
czy coś wymłodzi młoda kryminalistka? i czy będzie miała przez to kłopoty? ;D a może nie tylko ona będzie miała przechlapane? to be continued ;D

10 komentarzy:

  1. Nawet mi nie mów o tym nowym odcinku bo ja zaraz wykituje xddd "Może chcecie wykitować ja raczej niee!!!" Tak szczerze to wykituje xddd
    Dzisiaj opisze wszystko ponieważ boli mnie brzuch? Tylko troszkę ^^ OPISZE WSZYSTKO BO TAK! :D Kuzwa duze literki mi się włączyły -.-' Jedziemy!:
    Zostaw już tą spluwę w spokoju świętym! Kup sobie kota i jego kochaj xd Podnieś i udawaj że nim szczelasz xd Bum bum bum xddd
    Logan patrzał tylko na ciebie bo chciał zobaczyć czy te pasemka są prawdziwe... zastanawia się czy nie strzelić sobie takich samych xddd Piękna niewiasta Logan w niepieskich pasemkach xd Koooocham ♥
    I solówka na gitarce xd Traaaalalalalala... robie tak samo tylko ze zamiast gitary biorę mop i wydaje dziwne dzwieki z ust xddd Tak kto jest jak nie chca mi kupić gitary -.-
    LMFAO!!! tytytyrtyty... i tańczymy!!! xd Kocham tooo :D Mam zamiar kiedyś zatańczyć w czasie apelu w szkole xddd To by było dobre xd Tu hymn a ja tańczę xd
    A jakby inaczej?! Ze mną jest zawsze impreza :D Na dyskotekach nie ma zabawy bezemnie... Olej stype rób impreze ^^
    Wszyscy zmeczeni a ja jak zwykle latam jakbym miała lód w majtkach xd Zmeczenie jest dla frajerów... trzeba się bawić ludzie!!! POT TO ZDROWIE! xdddd
    Violette tak dba o reszte że udaje zmeczenie aby tamci nie poczuli sie zgorszeni xddd Wogóle cieżko sie udaje że prawie sie umiera xddd
    Boże ja ucze tańczyć ? Weź wyjdz i stań obok xddd Ja się nadaje tylko na nauczycielke WDŻR xd NIc więcej... xddd
    Łoooo Kendall jaki chaaam xd On nie wie ile teraz balony kosztują?! Zmmarnował tyle kasy! A mogliśmy zaoszczędzić i kupić trampoline!!! Nie przyznaje sie do niego...
    WIęc Logan handluje coctailami? Ja bym tego nie piła... wiesz że cos moze tam być... to cos być walniete przez Vai i mozna sie wszystkiego spodziewać!!! Nie wolno tego pić!!!... ale ja wypije z checią ^^
    Dałabym wszystko zeby zobaczyć jak oni tańczą i'm sexy and i know it!!!! Aż mnie ciarki przeszły... matka łap mnie bo zaraz będe chyba leżeć xddd Ej siostra mi szklanki nie oddała D: ale mam inną ^^ i jeb o podłoge :D
    Polali ich wodą jak byli bez koszulek? Ja bym umarła jakby mieli mokre koszulki! *____* moja wyobrażnia działa... PARALIŻ!!!! (zwija sie) matko boska ratuuuj!!!! xd
    "-... zapnij rozporek James- oznajmiłam a on popatrzył na dół i szybko go zapiął" to znaczy tylko że ptaszkowi śpiewzyło się na wolność xd Albo do Sylwii... ja nie wnikam gdze mu sie tam śpieszyło... Obiecałam już ze nie będe się wtracać w życie seksualne innych organizmów xd
    Głupi Loganek myslał że jak ściągnie bluzkę, obleje się wodą i zrobi kilka seksiastych ruchów to Vai rzuci sie na niego? Człowieku ona ma CHŁOPAKA!!! z JAJAMI!!!... nie wiem czy ty masz... ja mam kurki wiec mam jajka ^^
    Logan robi jakieś testy na to jak bardzo napali Vai... wychodzi na to Loguś ze twa wymażona laska nie jest zainteresowana... albo odstraszyłes ją brakiem klaty xddd Więc Pati 1 a Logan 0 !!! xddd
    On porównuje ją do kostki rubika?! pahahahahaha xd chociaz jakieś podobieństwo jest... przyjkłady to: każdy moze ją zaliczyć, jest pusta w środku, duża, jest łatwa, wszędzie sie wpakuje, często ma sie jej dosc, przyciaga kujonów xddd hahahahah xd
    Bania u cygana do ranaaa oooo! Wczoraj to z siostrą śpiewalam xd I później było ciagle "ale czapa" xd I tak zaczyna sie magiczna podróż do mojego łózka... odziwo pamietam jak trafiłam tam xd
    Mam pomysł jak znaleść osobę do sprzatania... najpierw trzeba nagrać filmik domu i wysłać do "perfekcyjnej pani domu" wtedy ona przyjdzie i posprząta ten syf z imprezy xddd bezalkocholowej imprezy... to nie ma prawa sie nazywac imprezą!!!

    Część 1

    OdpowiedzUsuń
  2. WÓDKA?!?!?!? TAK TAK TAK!!!! kocham cie Logan!!! czekaj... nie dało sie wcześniej!!! czemu tylko połówka?! Jakie chamstwo panuje w tym domu... Bóg ci da polówke.. do zobaczenia w piekle Logan...
    Bawimy się ^^ Lepiej by było w rozbieranego lub z prawda czy wyzwanie ale widocznie nie każdy jest tak odwazny jak jaaa xddd ja sie nie boje! xd
    Chłopacy się tego nie spodziewali ze tu same dziewice są xddd a tu bum! zakłądamy żłobek xdd nie wiem co ma żłobek do dziwictwa ale po prostu już mi odbija... i tak mi sie skojarzyło... jest coraz gorzej! D:
    O matko klub cnoootyyy!!! zrobimy sobie hymn xddd "My to dziewczyenta cnotliwe nam nie straszny żaden h*j, jesteśmy czyste jak Maryje i cieszymy sie z tego, więc wszyscy pokłońcie nam się tu i zaśpiewajmy razeeeem!, że dziewczyny z klubu cnotliwych są zawsze tylko razeeem!" coś bym jeszcze wymysliła ale widze że piszesz na skype xd
    Nie wiem czy to dobry pomysł że poszłam z Carlosem do pokoju... boje sie ze wywalą mnie z klubu cnotu po 5 min... do tego już hymn mam!!! Chociaż Sandie święta tez nie jest xddd
    Podsumując:
    1. Klub Cnoty - nagramy ten hymn i na youtube :D
    2. L i V - nie gwałcić sie tam...
    3. Logan - plisss zrób ta klatę xdd aż mi cię szkoda xd
    4. Kostka rubika - mówie ze jest łatwa! xd
    5. Wódka - jest imprezzzaaa!!!!

    Widze ze dużo pytań jest xddd Kocham odpowiadać xd Wiec jedziemy xddd:
    1. Jak można wymłodzić? czyli ze będzie młodsza niż jest... moze dzieki Loganowi to się uda... nie wnikam xddd
    2. Bedzie miała!!! ona ma zawsze kłopoty! Nawet jak śpi ma kłopoty! nawet jak umrze będzie miała kłopoty!!!
    3. Jeszcze będzie Logan... on to takie papuszki nie rozłączki xd Zawsze razeeeem xd Tylko czemu nie są jeszcze razem nooo?!?!?!?!
    Czekam na astepny rozdział który ma byc dzisiaj... z okazji moich urodziiin ^^ nawet jeśli są dopiero w grudnu xD Ale ja juz latam bo chce wiedziec o co chodzi!
    Pozdrawiaaaaaaaa.... członkini klubu cnoty!!!!

    Część 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja ci już mówiłam, że ty za szybko piszesz? Nie? to szkoda xD Ja już nie nadążam xD
    Nie zamieniaj się w Pati xD Ona tam lubi rozwalać szklanki xDD

    Oj Vai.. zapomniałabyś wreszcie o broni.. Po co ci ona do szczęścia potrzebna? Lepiej zapoluj na Logana ^^ Będzie lepiej xD
    A kto chłopaków nie kocha, hmm? ^^
    Nie no xD Jak widzę to Sylwia i Vai mają niezłą zabawę xD Takie imprezki to ja rozumiem ^^
    Jak nie, jak tak? Pati zna się na wybieraniu piosenek ! ;D
    O dziwo wszyscy znają kroki? Yhym.. Wyszkoliłaś ich ! I to dlatego ! xD Nawet nie wiedziała kiedy, a już nimi zawładnęła xD
    Patka ma dużo energii i to czasami dla nas na złe wychodzi xD
    Hahhaha Patii.. Nasz zapas energi xDD Ona to jest dobijający człowiek xD Zawsze w dobrym humorze i nic ją nie zmęczy.. Biedny Carlos.. You know what I mean ^^
    Nie jara mnie Gangnam Style.. Jakiś facet skaczący jak koza.. to co do jarania jest?
    iha ha patataj patataj patataj xD Ja ostatnio tak robiliśmy na historii to pan nam powiedział, że za dużo seksu xD
    Zsapany James? James tylko w jednej sytuacji sapie............................................................... jak tańczy xDDD
    Jaki słodziak James ^^ Na kolanka do tatusia ^^ i patataj xD nie dobra.. Patataj może nie xD
    Kendall -.- ty bałwanie.. Jak możesz straszyć Vai?! Jak?! I mnie nie zaprosiłeś no? -.- xDD
    Vai.. Nie zabijaj Kendalla.. On zawsze taki jest.. Kopnij go w jaja i będzie spokój.
    Miła Vai.. Może sie nie zarażę xD Milusińska jest xD Szkoda, że ja nie umiem jej osobą pisać xDD A chciałabym.. Musisz mnie nauczyć xD
    Ile Pat ma tej energi? 3 litry? 6 litrów?
    striptiz ! striptiz ! taaaak ! :D Nie? :( hahaaha xD
    Hahaha seksowny taniec.. mrrrrr ^^
    ściągnęli bluzki *OOO* polali się wodą *OOOOOOO* umieeeeraaam xDD Za bardzo mnie napalasz xD
    Vai gdzie ty patrzysz? xD Jak możesz xDD Hahhaah xD Jak to czytam to nie ogarniam xD
    Hahahah Vai ciekawa co on tam ma? xDD
    Tak Vai.. Klata to nie wszystko xD jeszcze musi być dobra spluwa xD o czym ja myślę? xD To wina Monix xD
    Vai gorąco ^^ A jednak to ją rucha.. znaczy rusza xDDD
    Pati.. Daj sobie siana.. Ona chyba się naćpała czegoś xD Tak mi się zdaje xD
    Disco polo? Jak to mówi moja mama disco czasko xD luuubie ^^ A najbardziej Weekend i Masters ^^
    Aaaaa ! Bania u cygana do raaanaa ^^
    Ej ! Nie obrażaj Jamesa ! -.- Boże co za niekulturalny człowiek -.-
    Nie no.. Nie wódka ! Tylko nie wódka ! xD Ja nie chce mieć później przez Vai problemów -.-
    Aha... To Vai ma zdrowie xD jeszcze za Sadie pić? wooo xd
    Hhahahah szczere xD Sylwia i Vai w jednej szkole ^^ Iihihihihihi ^^
    Hahahah James i Pat mają coś wspólnego ^^ Na miejscu Sylwii i Carlosa byłabym zazdrosna xD
    No to chłopcy mieli zdziwko xD Dziewczyny to dziewice ^^ A Logaś też :)
    No własnie ! Loganek jest porządny ! Nie puszcza się z byle kim ! :D
    Aż tyle chłopaków miała Vai? o__O Omfg.. O_O
    Nie ! Klub cnoty.. Nie ! To było nasze.. Nasze :/ Skype'owe ! xD
    Oooo ^^ Kendall i Sadie poszli lulać :) Razem ^^ I Pat z Carlosem też i James z Sylwią ^^ A za 9 miesięcy Logan będzie dzieci bawił i alleluja xD

    Pytanie:
    Co wymłodzi Vai?
    Nie mam pojęcia.. Ale na pewno Loganowi nie zazdroszczę..

    Podsumowanie:
    1. Też bym chciała taką imprezkę urodzinową ^^ A Kendalla nawet o moich urodzinach zapomniał -.- Cham jeden..
    2. Wszyscy z tego domu mają być szczęśliwi bo do siebie pasują ^^ Oczywiście mówię teraz James - Sylwia i Vai - Logan, bo tamci są już szczęśliwi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najlepiej na mnie zwalić :(
      Foch forever na 5 minut!
      Ja też chce do klubu cnotek!
      -Moonia

      Usuń
    2. Co na ciebie? Ja nie kumać xD I nie fochaj się ! Nie ma o co xD

      Usuń
  4. Eh. no wiesz kończyć w takim momencie..?
    Rozdział jak zwykle zajebisty..!!!
    Klub cnoty? Heh DOBRE..! :D
    No poprostu szajba ... !
    Jeszcze nigdy nie widziałam kogoś bardziej popierdolonego..! Oczywiście w pozytywnym sensie :D
    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. WHAT'S GOING ON?!Albo w tłumaczeniu na Portugalski Aloha... to chyba było po francuzku??Chrzanić to dzisiaj wtorek!Jutro środa!Po jutrze czwartek! A w takim po jutrowym pojutrze piątek i weekend a co to oznacza?Że nikt mnie nie będzie nazywał "marsz do kąta".
    Party Hard pod prysznicem!Niech żyje wolność wolność i swoboda niech żyje zabawa i ... kurwa mój sok!
    Nowe odcinki w następną niedzielę będzie kolejny.Gdzie James będzie bez koszulki i chyba reszta też...
    Podziel się posiłkiem ze mną.Prosze.Jestem głodna a nie chce mi się iść do kuchni.
    No dobra a teraz konkrety...
    Ohoho czyli jednak Vai pamięta noc potencjalnego dzidziusia skoro pamięta o spluwie.
    To można ugotować imprezę??!Podaj przepis mam urodziny za ... 5 miesięcy.Ale zawsze coś.
    Aaaa Big Night!Wole Epic.
    Make this an epic night
    We gonna do it right
    My hands up in the a-a-a-air
    Make this an epic night
    Don't wanna see day light
    Lalala i teraz mi to będzie po głowie chodziło
    Van:Daj strzepie(patelnią w łeb)
    Ja:Ała!To było w przenośni!
    Van:No przecież to jest przenośna patelnia heloł.
    Ja:(facepalm)tak się tylko mówi
    Van:No wiem do plecaka jej nie schowasz (rzuca nią przez okno)..... Sorki Babciu(wyskakuje przez okno)
    Wohoo bokserki w dół!Dajesz Vai graj!
    Everyday I'm Shufflin!! Uwielbiam to <3
    No wszyscy znali kroki... za dużo czasu z tobą spędzają Vai...
    Jak to źle to jest dobrze wręcz (ja znam takie słowa??) perfekcyjnie bo inne dziewczyny sie szybko męczą a Pati jest wyjątkowa i będzie miała dużo energi.
    Ja mam taki sam problem jestem, uzależniona od napojów energetycznych.Teraz pije już trzeci a jest 9.30 więc wiesz.
    Oppa Gangnam Style!Boska nuta każdy to zna i nie może przestać nucić nie ważne jak bardzo by chciał.
    Kendall!Kretynie!Straszyć Vai bezemnie?!!!Tak nie można!
    Oj *.* Wyobrażam to sobie.Ja chce być na tej imprezie przeteleportuj mnie tam błagam!!!!!!
    Hahaha -... zapnij rozporek James- oznajmiłam a on popatrzył na dół i szybko go zapiął.
    To mnie rozwaliło xD no właśnie gdzie ty się patrzysz Vai?!
    Ej masz coś do żydów?Znam paru i ci nawet VeiGi nie pomoże?
    Vai:Ach tak?!
    Van:Tak!
    Vai:To co kurczaki?
    Van:.. i żelki
    TYLKO PÓŁ LITRA?!Logan ty potworze!!
    No nie James i Pati mają coś wspólnego ze sobą.
    Klub cnotek?Ale nie wiecznych cnotek chyba.
    Ohoho Logan i Vai alone??If you know what i mean?
    Pytanie:
    Nie wiem ale chyba jednak trzeba będzie Vai wyrzucić z klubu cnotek.
    -Moonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam ci kiedyś, że mnie dobijasz? xD Ale w taki pozytywny sposób ^^

      Usuń
  6. Udławiłam się oposem xDD nie no nie oposem..Nie łykam ich xD chyba,sama zaczęłam tańczyć,a i dzięks pierwszy raz w życiu w trakcie śmiechu śpiewałam :D tak tak wiem pohebao mnie xD a przeczytaj to na głos jak jest w alfabecie np.be,ce,de xD jot i typy inne xD : B D J Q P xD hahaha xDDD jaaarraaam bakłaaażany ^^ hahahah wiesz ostatnio czytałam Felixa i tam był taki tekst : Baton ci w łożysko xDD hahahahahahahahahah Trololololololololol ;D,wiesz byłam mentalnie w Holandii i się najarałam jonitów...Skręty ^^ xD hahahh a to dowaliło mi Twój rozdział ;D no to czekam nn :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej klub cnoty był mój i Vai !! :P
    Pati dziewicą serio ?! Ta wiadomość mnie zszokowała hahaahah xd
    Ale mi się przypomniało że dopiero teraz komentuję w sumie to dopiero teraz to przeczytałam wieem wstyyyd
    Ale tak ostanio czytałam sobie te nasze rozmowy ze skypa hahaahah
    Nie ucze się na biologie tylko czytam bo tutaj takie ciekawe tematy podchodzące w sumię pod biologię taki tam ze WDŻR hahahaa xd
    Taaa WDŻR z udziałem Pat Vai Sylwi Karoliny Mój i Chłopaków haahahaahxd
    cieeekawe xd :d
    Mam pomysł wziąść to do drukarki i zrobić książkę dla niedoświadczonyych Fajny pomysł ?:D tylko zmienię imię żeby już sobie wstydu nie robić hahaah xd
    Kocham !! czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D