Kochani Fani :))

OGŁOSZENIA :D

Prosze czytac,klikac, i komentowac :)) :DDD PS: jesli chodzi o spamy to mi nie przeszkadzaja ... ;))) A jesli beda to blogi ciekawe i godne uwagi to dodam je do moich zajefajnych blogaskòw ;DDD

NIE LUBICIE - NIE KOMENTUJCIE - proste u.u

mòwie juz ze mieszkam we Wloszech i nie jestem niewiadomo jak poprawna z polskiego wiec za bledy przepraszam.

Pytania zadajcie w komentarzach a ja będe wam próbowała wytłumaczyć w postach w których skomentowaliście:)

Kiedy pojawiają się nowi aktorzy, dodaje ich i w rozdziale i na stronie czyli w "bohaterowie" (znajdziecie na stronach) :D

DOBREJ ZABAWYY!!

sobota, 3 marca 2018

7 LAT, ALE CZAD!

Drodzy Czytelnicy!
Długo się zastanawiałam co napisać i w sumie dalej się zastanawiam :D Ale nie będą to przeprosiny za wieczne zaniedbywanie bloga tylko coś o wiele wiele milszego!
Jak już przeczytaliście w tytule, moje małe skarby mają już 7 lat! 7 lat odkąd założyłam coś co kocham, w co się bezgranicznie wciągnęłam, co odmieniło moje życie i dzięki czemu poznałam dużo wspaniałych ludzi, z którymi mam kontakt do dziś. 

Ten blog dał mi wiele jak też i wiele odebrał ale nigdy nie jest kolorowo. 

Mam dla was ciekawą nowinke :) Chce sobie udowodnić że potrafie być regularna i potrafie doprowadzić coś do końca, tak jak to zrobiłam z sezonem TP, który tu opublikowałam. Miałam małe "olśnienie" dokładnie tydzień temu, gdy w telewizji znalazłam TP na wyspie Pakithew i ... wymyśliłam kolejny sezon! I ... mam już pierwszy odcinek! :D

Jeśli jesteście zainteresowani, jeśli jesteście fanami TP, jeśli lubicie czytać to co wyskrobie od czasu do czasu, zapraszam jutro na pierwszy odcinek!

Mały wstęp:
Akcja będzie się działa po mojej Wakacyjnej Totalnej Porażce oraz po wszystkich sezon TP. W pierwszym odcinku będą odniesienia do mojego poprzedniego sezonu lecz wszystko zostało wytłumaczone w notkach pod odcinkiem tak żebyście nie musieli wracać i szukać wyjaśnień w tych 24 odcinkach WTP xd (Jak ostatnio czytałam jeden z moich starych odcinków to myślałam że mi zaczną krwawic oczy przez brak poprawnej ortografii xd)

Nie będą brane pod uwage opowiadania o BTR. Tak jakby się to nie wydarzyło. Taka mała odskocznia od BTR i powrót "do korzeni" jak ja to nazwałam :D
Jeśli jesteście ciekawi na jaki szatański pomysł wpadła moja niezrównoważona makówka to zapraszam jutro na pierwszy odcinek TOTALNEEEJ ... PORAŻKII ... W TRAA ... a nie sory ... WOJNY PŁCI! 


~~ Dziękuje wszystkim, którzy przez te 7 lat wchodzili i czytali mojego bloga! Wiele to dla mnie znaczyło i dalej znaczy! <3
~~ Czy ktoś stęsknił się za starą, dobrą Violette? :P
~~ Więc dziękuje wam wszystkim za tyle lat komentowania i czytania i trzymajcie kciuki by udało mi się skończyć to co zaczęłam!

Love, Sylwietta :)

7 komentarzy:

  1. O tak, tak, tak! 7 latek - jak to wszystko idzie do przodu :D Ale trwa!

    Nie przejmuj się brakiem ortografii, ja jak ostatnio widziałam, co ja napisałam na blogu to się pół godziny śmiałam, kiedy przeczytałam, że Dylan (brat Duncana) jest od niego starszy o 3 miesiące, hahahaha lol O.o xd

    Już nie mogę się doczekać Totalnej Porażki w Tra... Wojny Płci! Ach już czuję, że będzie super ^^

    A ja Ci dziękuję Sylwetta, że wróciłaś :D i tak tęskniliśmy za Violette! <3 <3 <3

    Jutro koniecznie wpadnę przeczytać nowy sezonik!


    Pozdrawia Andzia z totalna-porazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko Bosko! To już 7 lat?! I ja jestem taka stara, że nawet nie pamiętam 😂 My sie poznałyśmy w czerwcu 2012 roku xd to też jest w ciul 😂
    Totalna Porażka 😍 jak ja za nią tęskniłam ^^ i ta Violette stara, ale dobra haha 😄 najlepsza 💕
    Mam nadzieję, że będziesz pisać ^^ bo ja uwielbiam czytać wszystko co wyjdzie spod Twojej ręki ^^
    Powodzenia! I wytrwałości! Kocham ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww oczywiście że stękniłam się za Violette *-* <3 Masz świetne pomysły i nie mogę się doczekać co tam jutro napiszesz <3 <3
    Spinka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie będzie już nic z BTR </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś może mi się kiedyś uda wyskrobać :) ale póki mam floł na TP to chce o nich pisać :)

      Usuń
    2. Oby się udało, a nie że może xdddd

      Usuń
  5. Lepiej by było jakbyś pisała o BTR...

    OdpowiedzUsuń

Everyday I'm Shufflin!! :D